2015. március 26., csütörtök

Sziasztok :) Most tudtam elolvasni az bloggeres társaim reakcióit erre az egész drámára, és most, hogy túlestem az első sokkon (már csak szimplán üres vagyok) fel szeretném ajánlani a választási lehetőséget. De megszeretnék kérni minden embert, hogy adjon erőt ehhez....szóval ha szeretnétek, és az egy hónapos szünet ellenére is támogattok, akkor (még ha nem is folytatásos sztori) folytatom a blogot. Vagy ez tényleg a vég.
Ha búcsút szeretnétek is, vagy folytatást kérlek tudassátok velem, bárki akinek egy kicsit is jelentett a blog. Köszönök mindent.
Lana x

22 megjegyzés:

  1. Szia. Én szeretném ha folytatnád a blogot. A szívem nekem is kis millio darabra tort mikor meghallottam.. mindig is elakartam menni egy koncertre de igy amr sose lesz az igazi.. kerlek folytasd a torteneteket, legalabb te ne hagyd abba az irast :// ♡zayn♡ directionerek osszetartanak es mindig ott leszunk egymasnak es tamogatjuk a tobbieket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed, sokat jelent. Maradj erős, én nem megyek sehova :)
      L x

      Törlés
  2. Most ugy erzem tartozom minimum annyival hogy olyan sok csodalatos tortenet utan azt mondjam hogy NE, megertem hogyha kesobb megbanod hogx felajanlottad, hiszen mindannyiunk ossze van torve es semmi nem lesz ugyanolyan de legalabb a blogokbol ne tunjon el a kis Zaynunk:( sztem ne tedd, es az az egy honap igazan csekely ar ilyen szep tortenetekert hiszen megeri varni rajuk:))
    jobbulast<3
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat jelent a véleményed, és nem fogom kiírni Zayn-t, abban biztos lehetsz, túl sokat jelent az az idióta ♥
      L x

      Törlés
  3. Tegnap beszéltünk skypeon csillagom, illetve már tegnap előtt, de lényegtelen... Tudod, hogy mit érzek. Szomorú voltam, mikor olvastam, hogy abbahagyod, de tudom, hogy neked is nehéz ez és mindannyiónknak nehéz, mert az. De Lanám, tudd, hogy itt vagyunk egymásnak és nem érdekel, hogy mi történik én itt leszek és továbbra is szeretném olvasni a csodálatos, számomra legalábbis rengeteg örömöt jelentő történeteidet, mert tényleg imádom mind őket, mind pedig ahogyan írsz. Személy szerint, akármennyit tudnék várni arra, hónapokat, nem csak egyet, többet, hogy újra olvashassak egy Lana történetet. Őszintén, bármennyit. itt vagyok Lana, igaz, hogy már más fandomot is boldogítok, de itt vagyok és bármikor beszélek veled, nekem is ugyanúgy fáj, hogy ez történt Zaynievel, de együtt túlesünk rajta. Meg tudjuk csinálni és én őszintén boldog lennék, ha nem hagynád abba a blogot, hiszen, ahogyan az előbb kifejtettem szerintem csodálatos és imádom olvasni a dolgaidat, én akármennyit képes vagyok várni egy-egy új történetedre. Jobbulást csillagom és csak hogy tudd, szeretlek és mindig itt leszek (legalább századjára mondom, ugye?) ♥ És csak neked, csak most véletlen sem azt írom amit szoktam:
    Kise♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a skype beszélgetés nagyon kellett nekem, tényleg köszönöm...Megdobogtatja a szívemet, hogy ennyit jelentek neked. Jaj, én is szeretlek téged nagyon, köszönöm Kise ♥ Akkor most nekem is egy kis változtatás:
      Lana ♥

      Törlés
  4. Én is szeretném ha folytatnád ♥

    VálaszTörlés
  5. Kérlek szépen, folytasd. Hé, még bármi megtörténhet.:) Szerintem aki olvassa a történeteidet, valahogy mindig, egyre jobban hozzánő a szivükhöz a blog. :) Folytasd és tarts annyi szünetet amennyire szükséged van.:)

    VálaszTörlés
  6. Drága Lana!
    Tudom, hogy hogyan érzel, talán most mindannyian olyan üresek vagyunk. Szeretném, ha folytatnád, mert ez az egyik blog, ami rettentő mód a szívemhez nőtt, viszont ez rajtad is múlik, hogy tudod e, vagy akarod e folytatni. Bármi is történjék, én melletted állok! ^^
    Xoxo Nikol D. :))
    U.I.: persze óriási boldogsággal töltene el, ha folytatnád! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy mindig itt vagy te is. Köszönöm szépen, a véleményed, tudod minden csoda három napig tart, és most úgy érzem - nagyon nagyon fáj tényleg, de - tudom folytatni. Nem akarom, hogy a blogok világából is eltűnjön, hiszen a 1D része. Köszönöm Nikol D. :)
      L x

      Törlés
  7. Itt az ideje,hogy lelket öntsek beléd...
    KÉRLEK FOLYTASD!
    Ez nem a világ vége úgy gondolom.... Engem is meglepett,nem kicsit,de hány sztár fejezte be a munkát,hány sztár halt meg? Még sincs vége a világnak... Ez,ahhoz képest hogy pl Michael Jakson-t (jól írtam?) gyógyszerekkel ölték meg semmi,pedig nagy híre volt és sok rajongója volt... Nekem ez a véleményem...
    Ne érts félre,engem is sokkolt,de megérdemli a nyugodt életet! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a lélek öntést :) Persze, nem halt meg, él és virul és akármi miatt is történt, ami történt kívánom, hogy boldog legyen, én nem fogom mellőzni a blogon :)
      L x

      Törlés
  8. Én még nem fogtam fel teljesen, és úgy érzem, mintha mindennek vége lenne. Pedig nem. És remélem, hogy annak ellenére, hogy te is nagyon összetörtél, folytatod a blogot. Milliószor hatottak meg a történeteid, és nagyon szeretném még sokáig olvasni azokat a csodákat, amiket a kezeid közül adsz ki.Kitartás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy sokáig lehetek még itt, Ezer puszi és kitartást!
      L x

      Törlés
  9. szia, kerlek folytasd..fantasztikus torteneteket irsz evytol egyig elvarazsoltak csak hat tudod a lustasag loki elore a vilagot, en pedig irtozatosan lusta vagyok...de kerlek szepen tudd h lehet vagyunk paran akik ne szoktak irni megis itt vagyunk tamogatunk es zeretunk...ahogy mar mondtam másoknak is minden rendben lesz es tuljutunk ezem erzem...azok alapjan amiket Zayn mondott most probal magar koncentralni es boldog lesz...es ha o boldog enis az vagyok...nagyon szeretem a fiukat iszonyatosan fajt ezaz egesz de erosnek kell maradnunk es tamogatni mindenkit..kerlek folytasd es tudd h tamogatunk barhogy is dontesz...
    puszi: Dóri :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon sokat jelent ez nekem. Köszönöm, jó tudni, hogy te is itt vagy és olvasol. Ami Zayn-t illetni, csak szeretném, hogy boldog legyen, és ha neki ez így jó én elfogadom, de nem írom ki innen. Köszönöm, hogy írtál :)
      L x

      Törlés
  10. Szerintem folytasd :3 ♥

    VálaszTörlés
  11. Szia. Szerintem mindenképp folytasd. :)

    VálaszTörlés