2015. június 27., szombat

Olyan rosszul erzem magam, most legfokeppen buntudatot erzek, amiert cserben hagytalak titeket, szornyen regen nem hoztam reszt, de...tudjatok van az a fiu aki inspiralta az egyik one shotomat, es bevallottam neki az erzeseimet, o azt mondta, hogy meg atgondolja, azota irtam neki, nem valaszolt...megtudtam, hogy baratnoje van. Nagyon faj, es tudjatok hogy a szerelemrol irok...es nem megy, ez miatt. Tudom, hogy elveszitettelek titeket is a hanyagsagom miatt, de muszaj tudnotok, hogy igenis irni akartam...most egy buliban vagyok, berugtam, azt hiszem, de ez igy sem jo, csak kihozza, hogy mennyire faj

8 megjegyzés:

  1. Jajj, kicsim...Lesz ez még így se!
    Szerdán kibulizzuk magunkat, okés? :) Ha akarod, megverem. Tudom milyen érzés, hisz elmondtam, de istenem, mi ez már. Felszedjük Louis-t és Harryt és tűzünk Amerikába! Hogy ki házasodik kivel azt még nem tisztáztam le, de hey! Majd meglátjuk.
    Csak szólj, ha kell valami, csillagom, szerdán pedig "érzelmezünk" kicsit. Tudod te, hogy mire gondolok! :)
    Szeretlek.

    VálaszTörlés
  2. Jajj Lana! :( Nagyon sajnálom,tényleg! Légy erős,vigyázz magadra és te tegyél semmi hülyeséget! És egyáltalán nem pártoltunk el! Még mindig nagyon várjuk a one-shot-jaidat. :) Elhiszem,hogy rossz,de találsz helyette 1000× jobbat is,ha most nem is hiszed! :)
    Puszillak! És vigyázz magadra! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat jelent, köszönöm:) Te is vigyázz:)
      L x

      Törlés
  3. Demi szavaival élve, Stay Strong!
    Habár sosem voltam még szerelmes úgy igazán, ennek ellenére tudom, hogy nehéz. De ne aggódj - ez csak egy jel, hogy valaki olyan vár valahol, aki megérdemel, mi addig is támogatni fogunk, és nem, nem hagytál minket cserben :) számíthatsz ránk!
    A legnagyobb őszinteséggel.
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerelem valakinek mindig fáj előbb vagy utóbb...Remélem igazad van, köszönöm:)
      L x

      Törlés