2015. július 3., péntek

Heated words~Larry

Sziasztok:) Újra jelentkezünk, újra Larry-vel, de most egy sokkal inkább érzéki fajtával, remélem tetszeni fog nektek, mert mi szerettük írni nagyon:) További szép hetet:)
L x



Hogy teljesen őszinte legyek, éppen halálra untam az agyam, pedig mélyen kellene már rég aludnom a pihe-puha ágyamban. De ez nem igazán jött össze. Már csak azért sem, mert éppen egy teljesen másik országba, sőt, kontinensen vagyok az otthonomtól, szóval ez jelenleg kivitelezhetetlen. Liam és én úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a Bahama-szigetekre, hogy nyugodtabb körülmények közt írjunk dalokat a következő albumra. Így hát egy hotel kellemes lakosztályában pihenek, míg Liam a mellettem lévőben alszik már vagy Sophia-val beszélget. Míg én szenvedek. Persze. Vagy várjunk csak...!
"Hey baby, nézd mit találtam!

Valaki nagyon szereti a hátsódat. 
De az csak az enyém"

Pirulva olvastam el Harry SMS-ét, és fúrtam az égő arcomat a párnába. 

"A hátsóm ezt örömmel hallja"

Hiába voltunk már olyan régóta együtt, még mindig a tenyerén hordozott, és minden alkalommal, amikor ezt meg is mutatta megmelengette a szívem, akármekkora perverz körettel is adta elő. 

" Olyan üres az ágy nélküled...lenne pár ötletem, hogy mivel ütnék el az időt"

Még pirosabb árnyalatot vettem fel, és örültem, hogy Harry nem lát, mert akkor biztosan kicikizett volna a pirulásom miatt. 

"Nekem is van! Monopoly!"

Előttem láttam a vigyorgó tekintetét, ami engem is mosolygásra késztetett. 

"Én egy kicsit másra gondoltam...mondjuk, hogy kell hozzá az a tökéletes feneked"

Hihetetlen, hogy még egy másik kontinensről is milyen kanossá tud tenni pár másodperc alatt.

"Lebuktál. Mindig is tudtam, hogy csakis a fenekem miatt vagy velem."

"Vállalom. Így van."

"Szóval székfoglalót akarsz játszani?" 

Nem tehetek róla, ha zavarban vagyok, elviccelődök. Teljesen ösztönös ez az egész. És szinte ide hallottam a nevetését. 

"Ugyan, te is tudod, hogy miről beszélek. És elsősorban a farkaddal akarok játszani."

Oh, basszus Harry!

"Ne csináld ezt!"

"Ne izgassalak fel? De hisz tudod, hogy hogyan csinálnám. Ahogy mindig: először csak kínoználak egy keveset, míg nem könyörögsz többért. Imádom, ahogy a hangod megváltozik, mikor a nevemet sóhajtozod megállíthatatlanul, hogy csináljak valamit."

Végem van. Egy teljesen más kontinensről is elérte, hogy kőkemény legyek. Harry kibaszott Styles, ez háborút jelent!

"Én jobban szeretem, amikor megpróbálsz irányítani, de a négy kis érzékeny pontoddal leveszlek a lábadról, és addig izgatom őket, amíg hegyesek nem lesznek. Aztán pedig rátérek a kicsi Harryre is, te pedig a hajamnál fogva húzol magadra."

Rávigyorogtam a képernyőre, tudtam, hogy izgatás nélkül is elértem a leírt eredményeket. 

"Igazad van, de akkor is, amikor nem irányotok, irányítok. Szeretlek addig szopatni téged, míg nem bírom tovább, és muszáj benned lennem."

"Úristen Harry, komoly problémáim vannak."

"Akkor mire vársz, bae? Csak csináld, engedd el magad."

Egy picit elbizonytalanodtam, nem szokásom ezt csinálni, sokkal jobban szeretem, amikor a világ legdögösebb pasija csinálja, de mit tehetnék ha ő éppen a világ másik felén van, és nem tud segíteni nekem, és perverzebb, mint valaha? 

"Gyerünk babe, rajtam már nincs alsó. Ne legyél szégyellős, az nem a te asztalod."

Megadóan felsóhajtottam, és az alsómhoz nyúltam, hogy lassan lecsúsztassam magamon, ahogy Harry tenné.

"Remélem boldog vagy. Már rajtam sincs."

Írtam be gyorsan egy kézzel, és nyomtam a "küldés" gombra. 

"Boldogabb lennék, ha épp te lennél az, aki épp a farkamon dolgozik és nem az én jobb kezem lenne az, ami kielégít."

Élesen szívtam be a levegőt, a sorok láttán, és én is megragadtam magam, hogy egy mozdulattal enyhítsek a szinte fájdalmas merevedésemen. 

"Oh, bárcsak itt lennél velem Louis! A farkam szinte érted kiabál. Mit tennél velem, Boo?"

Nem maradt rajtam több gátlás, az egyetlen ami a szemem előtt maradt, az a kielégíthetetlen erotikus vágyaim egy bizonyos szexisten iránt. 

"Addig szopnálak, hogy épphogy ne menj el, majd addig harapdálnám a nyakad, miközben előkészítesz engem, amíg nincs lila folt az egész nyakadon, jelezve az összes ribancnak, aki rád van szállva, hogy az enyém vagy."

Nem kellett ott lennem, hogy tudjam, mennyire fel van izgulva, szinte hallottam, ahogyan mély husky hangjával többért és többért könyörög. 

"Igen, csak a tiéd vagyok. Ahogy a testem is, baby."

Nehezen vettem a levegőt, ahogy meggyorsítottam kezeim munkáját, szaggatottan lélegeztem, a szívem random kihagyott pár ütemet, és éreztem, ahogy vér a fülemben pulzál, minden más hangot eltompítva. Konkrétan az sem vettem volna észre, ha egy komplett filmrendező gárda lépett volna a szobámba, hogy felvegye, amit teszek, csak a kielégülés hajtott, és képes voltam minden megtenni annak érdekében, hogy révbe érjek.

"Harry, szeretném, hogy kitölts, csak úgy, ahogy te tudsz."

"Igen, babe ez az. Már mindjááárt."

"Gyorsabban, Harold. Dugj meg rendesen."

Már csak azért megérte, hogy elképzeltem az arcát előttem, ahogy hall így beszélni. Imádta. 

"Élvezz el, gyerünk. Én pedig mélyen beléd hatolok még egyszer utoljára és beléd eresztek mindent."

Kész, végem volt. Egy visszafogott kiáltással élveztem az alhasamra, és hosszú másodpercek kellettek, míg teljesen lenyugodtam.

"Istenem Harry, totál kikészültem."

"Én is, baby. De jobban szeretem, ha beléd élvezek. És nem magamra :)"

"Ez van, ezt kell szeretni. Majd ha visszamegyek, bepótolhatjuk."

Nagy levegővételekkel próbáltam lenyugtatni magam, és amikor valamennyire sikerrel jártam, és képes voltam felfogni a világot magam körül, a fáradtság ólom súllyal nehezedett rám. 

"Aludj csak Boo, tudom mennyire kitudsz fáradni egy kis ágytorna után. Jó éjszakát, álmodj velem. x"

"Jó éjt, Hazz."

A telefont az ágy szélére dobtam, én pedig a lehető legkényelmesebb kitekert pózba vágtam magam, az egyik párnát magamhoz ölelve, azt képzelve, hogy egy bizonyos göndör angyalkát ölelgetek, majd lassan álomba merültem, amiben semmi mást nem láttam, csak smaragd íriszeket, amik fáradhatatlanul óvnak, és szeretnek engem. Amíg világ a világ. 

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm <3 Ez jól esett. ;)

    VálaszTörlés
  2. Meg-dög-lök! Egy részt: megrontotok egy 13 évest,másrészt,olyan jó ez a fajta stílus! :3 Imádlak titeket! <3
    Mondjátok csak,milyen ötletek vannak még? Hagy válasszak sorban! Imádom az írásotokat,és a stílusaitokat. Olyan magával ragadó az egész. Csak beleolvasok,és kényszert érzek arra,hogy tovább olvassam. Igaz,valamikor olyan lusta vagyok,hogy csak a párbeszédeket olvasom el,de másnap végig olvasom,mert ezt nem lehet itt hagyni!
    És köszönöm a linket is! Fel iratkoztam! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hagysz ekkora bűntudattal élni? Gonosz vagy...:D Mi is imádunk <3
      Az első számú fennálló probléma, hogy túl sokat ötletünk van, és a nap csak 24 órából áll...de igyekszünk:) Ezt örömmel olvastam, és bármikor:)
      L x

      Törlés
  3. Úr jézus ez brutálisan jó volt!!! Nagyon szerettem! Ötletes, itt-ott cuki és minden ami kell. Na meg Larry <3 Hihetetlenek vagytok

    VálaszTörlés