2015. január 17., szombat

Award 12.-13.-14.-15.

Köszönöm Kisének (kétszer is) Naominak, és természetes Free-nek a díjat, igazán megtiszteltek vele. ♥ Bocsánat, hogy csak most rakom ki, de nem éreztem, hogy megérdemelném 
Lana x


Szabályok: 
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 emberek!

10 dolog rólam:
1. Kurva beteg vagyok, de most nem hagyhatom ki a sulit.
2. Előbb zsemlemorzsát ettem. Csak úgy magában. Finom volt.
3. A fülemben éppen Hazz  énekli a 18-at.
4. Szeretem azt a számot nagyon.
5. A félévim klassz lesz, egyetlen 4 matekom lesz, de hát na. Nem lehetek mindenből zseni.
6. Ami egyébként érdekes, mert egyetlen egyszer sem tanultam a dogákra de simán megírom 5-re.
7. Kivéve a matekot. Az a tantárgy egy nagy hülyeség.
8. Tavaly, a 8. év végén csak matekból voltam 4-es.
9. Az élet igazságtalan.
10. Nemrég kaptam egy barátnőmtől egy pólót, amit imádooook.

10 válaszom  Naominak (és az első díjnál Kisének):
1. Menyire veszed természetesnek a rossz és a jó dolgok alakulását az életedben? Szerinted egyensúlyban van a kettő, és ugyanannyit kapsz mindenből, esetleg elbillen az egyensúly valamerre? Mit gondolsz, miért van úgy, ahogy van?
Hmm...Gyakran úgy gondolom, hogy sokkal több rossz dolog történik velem, mint jó, de valószínűleg csak túlreagálom. Hiszen a jók nem feltétlenül nagy dolgok, egy boldog mosoly egy ismeretlentől, udvariasság egy punk-nak kinéző fiútól, egy kisgyerek kacaja. Ha ezeket is lantba vetjük, akkor talán egyensúlyban vannak. Persze az a rossz a rossz dolgokban, hogy ezek nem lehetnek kis dolgok, egyetlen szó is hatalmas sebet okozhat. Szerintem az egyetlen, aki eldöntheti, hogy a jó dolgokra is ugyanígy figyel, azok mi vagyunk. Rajtunk múlik az egyensúly.
2. Mi az a dolog, amit mindenképpen el szeretnél érni az életben? (Ha nem számítjuk a legtöbb ember családalapítási vágyát, és persze, hogy "jó munka" vagy "sok pénz" legyen)
Boldog szeretnék lenni. Úgy teljes szívemből, nem a pillanatnyi  örömre gondolok. 
3. Tea vagy inkább más italok felé hajlasz gyakrabban?
Tudom Kise, hogy te tea függő vagy, de utálom a teákat, amikor beteg vagyok akkor is erőszakkal kell lenyomnom a torkomon. Én nagyon a forrócsoki/kakaó imádó lány vagyok. Egyszerűen imádom. 
4. Hogyan ítéled meg magad, mennyire jól beszéled az idegennyelveket?
Na ez egy nehéz kérdés. Egyenlőre csak angolt tanulok, és nem sokára franciát fogok. Imádom az angolt, imádok angolul olvasni, angolul beszélni, angolul videókat nézni, bármit, ami nyelvhez kötődik. De nagyon sokszor elbizonytalanodom, van, amikor még a 'te' szót is lefordítom, csak hogy biztosan úgy van-e, ahogy én gondolom....
5. Vannak furcsa fóbiáid?
Ha félek az időtől az furcsa? Mert az a legnagyobb félelmem, és persze a jövő. Ezeken kívül rettegek a pókoktól, a magasságtól, a bezárt helyektől, és az összes rovartól (még a katicától is) síró/sikító rohamom van. De mindent összevetve inkább állnák ki az Empire State Building tetejére, egy pók,-darázs-katica mutáns rovar társaságában egy üveg kockában, minthogy a jövőre gondoljak. 
6. Hogyan reagálsz a kellemes, vagy éppen a kellemetlen meglepetésekre? Mindig megtudod tartani a hideg véredet például az utóbbi esetben?
Az a gond, hogy előttem nagyon nehezen lehet titkolózni, valahogy mindig rájövök a dolgokra kivéve Kisénél, neki ez is ment szóval általában próbálok színészkedni, hogy nem tudtam.  A kellemetlen meglepetések pedig csak egy pillanatnyi rendszer leállást eredményeznek, aztán minden erőmmel azon vagyok, hogy ne fejezzek ki érzelmeket, és nyugodt maradjak. Szerintem nincs gondom ezzel. 
7. Inkább visszafelé, vagy előrefelé mennél az időben? Hova, mikorra, és miért?
Én elmennék 10 évvel későbbre, hogy belepillantsak abba, hogy hogyan alakulna ebben a pillanatban az életem, és ha valami nem tetszik, akkor most tudjak rajta változtatni, ha pedig elégedett vagyok, akkor megnyugodjak, hogy jó úton járok.
8. Mi jut eszedbe elsőnek a következő idézetről: "Mondd, miért nem vagyok több, mint fájdalom a mellkasodban"?
Ő.
9. Fejhallgató, vagy pici bedugós füles?
Pici bedugós füles abszolúte.
10. Mi lenne az első dolog, amit megtennél, ha egy napra az ellenkező nem bőrébe bújhatnál?
Rendben. Legyünk őszinték. Nem perverzség, de tuti használnám azt, ami a lányoknak nincs, de a fiúknak van. Oh az tuti. 

10 válaszom Free-nek:
1. Van kedvenc idézeted, ha igen mi?
"Az anyukák gyermekeik kezét csak egy ideig fogják, de szívüket mindörökké." valamiért nagyon szeretem ezt az idézetet.
2. Segít neked valami az ihlet szerzésben?
Ne értsétek félre, de engem a többi blog nagyon inspirál, nem koppintásként értem ezt, csupán....nem tudom elmagyarázni. 
3. Milyen műfajú zenéket szeretsz?
Igazából csak pop, pop-rock számokat hallgatok, nem szeretem se a klasszikusat, se a rockot, a repptől pedig egyenesen rosszul vagyok,
4. Kedvenc tantárgy?
Lektori, vagy civilizáció, vagy sima angol(említettem már, hogy imádom az angolt?)
5. Kóstoltál már valaha nem hétköznapi ételt?
A nevelőapukám szakács volt, illetve egy egész étterem tulajdonosa volt, szóval mindig hozott haza olyan különlegességeket, amikről még nem is hallottam. Egyszer volt olyan, hogy csak annyit tudtam, hogy hús, megettem és finom volt, később derült ki, hogy kenguru volt, meg krokodil. Szóval jah. Ettem kengurut és krokodilt is. 
6. Hol élnél most a legszívesebben?
Bárhol csak itt nem. Komolyan bárhol. De persze ha lehetnék Angliában nem utasítanám vissza.
 7. Van mottód?
3 is van, ami nagyon sokat jelent nekem. Az egyiket a drámatanárom mondta mindig; "Tiszteld a másikat, nem azért, amiket csinált, vagy nem, hanem mert...ember" A másik egy összefüggő idézetből egy sor; "Az embernek csak akkor van joga lenézni a másikra, ha segít neki felállni" és a harmadik, egyik kedvencem, amit a tumblrn láttam egyszer; "A legfontosabb, hogy maradj ember"
8. Milyen színű a szemed?
Zöldes barna, fényviszonytól és hangulattól változóan. 
9. Mit szeretnél elérni az életben?
A buszt, ahogy drága Lorám mondaná....Egyébként az álmaimat.
10. Olvastad a szürke 50 árnyalatát, ha igen mi a véleményed róla? 
Amint az első kötet megjelent én már olvastam is, szóval igen, még a nagy rajongások előtt is olvastam. Annyira nem fogott meg, perverznek perverz, de a két főhős személyisége nem tetszik. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle filmként, bár én sokkal jobban örülnék egy Louis/Harry szereposztásnak. Hmm...gondoljatok bele.

10 válaszom második körben Kisének: 
1. Híre vagy a kávénak, capuccinonak ébredéskor?
Kakaónak vagyok híve, úgy felébreszt, mint a legerősebb kávé.
2.A saját értékrendedet alapul véve, számodra mi jelent erkölcstelenséget?
Hm...nem nagyon értem, hogy mire gondolsz, szerintem általános dolgok, mondjuk engem nem zavar, ha egy fiú egy szál farokban akar rohangálni az utcán, bár egy ha egy nő teszi azt, akkor az már nem tetszene. Ezek rugalmas dolgok nálam, normális keretek között mindent letudok nyelni.
3.  Ha van szerencse szám, akkor van szerencse betű is?
Hogyne lenne, amit csak akarsz. 
4. Milyennek látod magad és milyennek szeretnéd? Főleg belsőleg~
Jajj drága, ennél nehezebb kérdést nem tudtál volna feltenni. Nem szerettem volna erre válaszolni, de csak miattad megteszem. Magamról sosem voltam jó véleménnyel - és akkor még finom voltam - még akkor sem, ha csak a belsőt nézzük. Sokan elhitették velem, hogy kétszínű, önző, undorító ember vagyok. Nem szeretnék az lenni. 
 5.  A "kivétel erősíti a szabályt" Milyen szituációra lehet ezt mondani, és melyre nem?
Ez egy jó kérdés, szerintem bármire lehet mondani, kivéve akkor, ha az már nem az első kivétel. 
6. Mi jut eszedbe arról, hogy fent a mennyben, és lent a pokolban?
Oh, hogy ezek milyen jó kérdések...Egyszer olvastam egy kis történetet, amiben egy ember Istennel megnézi a poklot, és a mennyet is. A pokolban volt egy asztal, azon egy üst leves, a asztal körül pedig csont sovány emberek, akiknek a kezéhez volt ragasztva a szedő kanál, így nem tudtak a levesből meríteni, így éheznek örökkön örökké. Amikor benyitottak a mennybe ugyanúgy voltak az emberek, karukhoz erősített merőkanál, egy üst leves, de ott az emberek jó színben voltak. Amikor megkérdeztem anyut, hogy szerinte miért, akkor gondolkodás nélkül rávágta, hogy ő biztosan megetetné a mellette lévőt, amit ő azután visszakap. És valóban ebben különbözött a pokol a mennytől. Azóta tudom, hogy az anyukám egy földre szállt angyal.
7. Ha egy barátod elveszítene egy fogadást, hogy szívatnád meg?
Valószínűleg semmivel, nem szeretek szívatni senkit, akkor sem, ha éppen fogadást veszített, vesz nekem egy forrócsokit, és egyenlítve. 
8. Kitől/kiktől várod el legjobban a szeretet? Hogyan érzed magad ha kiderül, hogy valaki nem szeret, te pedig nagyon szereted őt? (Természetesen itt csak a baráti szeretetre gondolok, az odaadó baráti szeretetre)
Senkitől nem várom el, sem családtagtól, sem baráttól. Ha pedig valaki nem szeret viszont...természetesen fáj, borzasztóan, de bennem van az a bizonyos "már megszoktam" érzés, szóval nem tudok vele különösebbet kezdeni, mint menni tovább. 
9. Egy kórházi ágyon ébredsz és fogalmad sincs, mi történt. Le vagy szíjazva és csöpög a karodba az infúzió. Mik az első gondolataid?
Hé, ez olyan, mint az egyik fanfic, amit pár hete olvastam.
10. Miért jó egyeseknek, ha játszadozhatnak mások érzéseivel?
Sajnálom, hiába tetted fel ezt a kérdést én sem tudom rá a választ. Ha tudnám már kifejlesztettem volna az 'ellenszert'.

10 kérdésem: 
1. Mit gondolsz, ha valaha megcsalna a barátod, megtudnál neki bocsájtani? Miért?
2. "Does it ever drive you crazy just how fast the night changes" mit gondolsz erről a sorról?
3. Egy olyan barátnőddel újra barátkozni, aki a múltban megbántott, és hónapokig nem beszéltetek, vagy új barátokat szerezni?
4. Mit gondolsz a távbarátságról? Lehet-e ugyanolyan, esetleg nagyobb értékű, mint azok, akikkel mindennap együtt vagy?
5. Van olyan tárgyad, amit még mindig tartogatsz, és 'szereted' annak ellenére, hogy a hozzá kötött személyhez mára már nem feltétlenül fűznek erős szálak?
6. Adtál meg valaha hamis életkort valakinek? Mikor, hol és miért?
7. Volt ovis szerelmed?
8. Ha az olimpián bármilyen ágban indulhatnál( I mean idiótaság, szerencsétlenség etc.) akkor miben nyernél biztosan?
9. Hol látod magad 5 év múlva?
10. Voltál már valaha olyan szerelmes, hogy egyszerűen feltétel nélkül szeretted, igazi tiszta szerelemmel? Viszonzott volt? Hogyan írnád le, amit akkor, esetleg most érzel/éreztél?

Akiknek küldöm:
(szeretném a három szívemnek legkedvesebb embernek küldeni így utoljára, köszönöm, hogy vagytok nekem)
Naomi
Loraa
Kise

6 megjegyzés:

  1. Igen igen igen tea mániás vagyok, túlságosan tea mániás QQ *épp teát szürcsölget*
    Egyébként! Örülök, hogy én meg tudtam tartani a kicsi titkomat, akkor ezek szerint már tudok valamit.
    És én is nagyon szeretlek, örülök, hogy itt vagy nekem ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom drága, bárcsak így nyernék a lottón...Nagyjából megtudtad, csak a konkrét dolgot nem tudtam, de azt igen, hogy Larrys:3 köszööönöm *most is abban van* Én örülök ♥

      Törlés
  2. Úristeeeeeeeen, de jó neked. T.T Egy híján mindenből ötös?! Nekem nagyon szar lesz a félévim... Gratula!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, sajnálom, de legalább nem buksz, az a lényeg :D :)
      Lana x

      Törlés
  3. Bocsánat, hogy még csak most írok; de tudnod kell hun, hogy te is sokat jelentesz nekem! :) És nagyon szépen köszönöm a díjat, ki is rakom !!^^
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés