2015. január 30., péntek

Beside you I'm a loaded gun~Zouis

Sziasztok :) Végre péntek, és ezzel együtt kezdetét veszi a smut hétvégém is. Remélem tetszeni fog nektek az első sztori, nincs semmilyen mélyebb gondolata, csupán...tudjátok. Köszönöm a szép szavakat, amikkel mindig megleptek. Imádlak titeket. Szép hétvégét mindenkinek :) 
Lana x


- Louis, hol vagy már? 5 óra már vagy fél órája elmúlt. - egy újabb üzenetet hagyva Louis-nak csaptam le a telefont az anyósülésre, s az utcát kémleltem, ahonnan minden pénteken öt órakor egy kócos, barna hajú, égszínkék tekintetű srác egy fekete sporttáskával a vállán megjelent, a jellegzetes pimasz vigyorával az arcán.
Most azonban nem így történt, s Louis nem tűnt fel a szokásos jó hangulatot hozva magával, én pedig a kocsimba vártam türelmetlenül, de legfőképpen aggódva a legjobb barátomért.
- Z, itt vagyok, bocsiii. - felsóhajtottam, s az edzőtáskámat a vállamra kapva szálltam ki a kocsiból.
- Mi történt? - a szempilláim alól néztem le rá, tisztában voltam, hogy ezzel megőrjítem őt.
- Csak hosszú volt a sor a boltban. - megforgatta a szemét, mire halkan felkuncogtam. - Sajnálom, Z. - közelebb lépett hozzám, s egy puszit nyomott a szám sarkára, s máris ugrándozott a konditerem bejárata felé. Sóhajtva, de egy félreérthetetlen mosollyal követtem.
A portásnak felmutattuk a bérletünket, amivel négyszer tehettünk egy hónapban látogatást a helyre, majd megrohamoztuk az öltözőket. Louis legalább egy tucat csipszet, ropit, és különféle csokikat pakolt ki a tömött táskájából, egészen addig amíg elő nem került az edzőcipője, és a fekete shortja. Természetesen mindketten azért hozunk csak ekkora táskát, hogy ne kelljen a büfében venni kaját, ott legalább kétszer annyiba kerül, így sokkal olcsóbban megúsztuk.
Kibújtam a fekete tapadós pólómból, és én is megkerestem a piros rövidnadrágomat, közben persze nem tudtam megállni, hogy ne vessek fél percenként perzselő pillantásokat Lou-ra, mindig is megbabonázott tetovált mellkasa, és felkarja, valamint kissé kerekedő pocija, ami olyan aranyosan állt neki, és persze a kerek feneke, aminél feszesebb nem létezik. Igen, ő az én legjobb barátom/ szeretőm, és én büszke vagyok rá. Nyíltan bámulva őt, beharapott ajkakkal, már készen mértem fel fehér alsója átlátszóságát, amit sajnos túl gyorsan eltakart a nadrágjával.
- Na, mehetünk? - fordult felém hirtelen, s az ajkaira húzódó csíntalan vigyorából tudtam, hogy érezte, hogy nézem.
- Persze. - megfogtam 3 zacskót, válogatás nélkül, és a büfé asztalokhoz indultam.
Hát igen, félre értés ne essék, sosem azért jártunk ide Lou-val, mert mi olyan izmosak akarunk lenni, meg edzésben tartani magunkat, néha-néha elhülyülgetünk a gépeken, de az egész igazi oka a fiúk. Az edzőterem tele van szexi, izmos (khm sznob khm) pasikkal, akiket egy élmény nézni edzés közben. Minden egyes péntek délután egyszerűen csak beülünk ide, kajálunk, hülyülünk, és aztán otthon, vagy az öltözőben a saját edzésünket is teljesítjük.
- Nézd csak, új hús a láthatáron. – Louis beharapott ajkakkal mérte fel az új fiú alsó fertályát. - Szerinted passzív, vagy aktív? – kérdezte tök komolyan én pedig szemügyre vettem a fiút.
Velünk egykorú lehetett, szépen kidolgozott izmai csak úgy domborodtak, meztelen mellkasán egy nagy pillangó és két madár díszelgett, de ezen kívül sok kisebb tetkó is kacskaringózott rajta. Az izzadság cseppek még dögösebbé tették kidolgozott mellkasát, s göndör haját egy kendővel kötötte hátra. Ahogy nekem háttal állva kezdte emelgetni a nekem túl nehéznek számító súlyokat láthattam a tökéletes hátizmai kirajzolódását is. Tökéletes fiú volt, s az arca is olyan szimmetrikus, olyan szép volt, hogy magamban realizáltam, hogy ennél tökéletesebb ember nincs a földön. Természetesen ez alól kivétel Louis, aki bár nem a legtökéletesebb testű, de a legnagyobb szívű fiú az egész világon. Nála gyönyörűbbet, dögösebbet, viccesebbet, pimaszabbat és tökéletesebbet nem találhattam volna.
- Passzív. – jelentettem ki Lou-nak, aki még mindig a válaszomra várt. A tenyerén támasztotta meg az állát, és úgy figyelt engem.
- Áááh, szerintem aktív. – újra a fiúra néztem, de a véleményemen nem változtattam.
- Nézz rá, pont az ilyen fiúk a passzívak. – legyintettem mindentudóan.
- Ó, te most magadra gondolsz, Malik? Senki sem gondolná a szexi rosszfiúról, hogy mennyire alá tudja vetni magát nekem. ’Oh, Louis, gyorsabban, oh Istenem, még mélyebben, igen Lou, ott.’ – kezdett el utánozni, mire lelöktem a székről, s beviharzottam az öltözőbe.
Ez volt az egyetlen dolog, amit utáltam Louis-ban, de teljesen igaza volt, nem tudtam betelni azzal az érzéssel, amikor bennem van, azonban ez a szobán kívül, a világ előtt olyan kínosan hangzott. Ez olyan dolog, amit nem szívesen hangoztatok. Én, Zayn Malik a passzív fél…
- Zayne…ne haragudj kérlek. – villámgyorsan megfordultam, és a falra kentem a kékszemű barátomat. Az agyamat elborította a vágy, csak az lebegett a szemem előtt, hogy meg kell mutatnom neki a bennem rejlő dominanciát.
A nálam kisebb testet háttal a falhoz szorítottam, s a két csuklóját a feje fölött összefogtam, hogy ne mocorogjon.
- Mit csinálsz Z? – nyafogott, s meg akart fordulni, azonban nem engedtem neki.
- Megmutatom neked, hogy nem csak egy sikítozós passzív vagyok. – azzal erőteljesen szívni kezdtem Louis füle alatti érzékeny részt, jól eső nyögéseket kiváltva ezzel belőle, ez pedig az összes kételyemet elkergetve. A teste ellazult az érintésem alatt, teljesen átadta magát a kényeztetésemnek. Ujjaimmal felfedeztem a puha bőrt a nadrágja korca alatt, s azt simogattam lágyan, mígnem egy hirtelen mozdulattal megszabadítottam a pólójától. Apró puszikkal követtem a gerince vonalát, hallgatva a nyögések, és sóhajok váltakozását, mígnem egyszerre húztam le róla az alsóját és nadrágját.
Csakis abban a pillanatban fordítottam meg, s szembe találtam magam meredező erekciójával. A rózsaszín bőr megfeszült a vérrel töltött férfiasságán, ami egyenesen rám mutatott, én pedig nem habozva kezdtem el pumpálni. A fitymáját hátrahúzva köröztem a nyelvemmel a makkján, sürgető kezek a hajamba túrva késztettek a folytatásra, így szépen lassan kezdtem el elnyelni az egészet. Ujjaimmal eközben a szájáig kalandoztam, s bedugtam azokat az ajkai közé, hogy saját maga nyálazza meg, s ahogy a szándékomra rájött ő is bőszen kezdett el bólogatni. Amint úgy ítéltem meg, hogy elég nyálas kihúztam a szájából, s az ánuszán kezdtem el körözni, majd belehatoltam, egy még nagyobb nyögést kiváltva ezzel belőle. Hagytam, hogy irányítson, a hajamnál fogva rángatta a fejemet a neki tetsző tempóban, azonban amikor az ízlelőbimbóimon megéreztem elő nedvének jellegzetes ízét, s rendesen ki is tágítottam magamnak, elléptem tőle.
- Miért? – kérdezte félénken, s annyira aranyos volt, ahogy csapzott tincsei alól gyönyörű kék szemekkel néz rám.
Nem válaszoltam, csak ördögi mosollyal léptem újra elé, szenvedélyes csókba hívva őt. Észrevétlenül, fokozatosan döntöttem le a földre, annyira belemerült a nyelveink játékába, hogy már csak a jéghideg metlaki érintésére eszmélt fel. Ahogy pedig észlelte a helyzetet saját magától húzta fel a lábait, s térhajlatába a könyökét akasztotta, hogy úgy is maradjon. Annyira gyönyörű volt, hogy a farkam megrándult az alsómban, akkor realizáltam csak, hogy én még mindig ruhában vagyok, míg Louis egy Nike cipőben, térdig érő focis zokniban teljesen kitárulkozva fekszik előttem.
Tetszett a felállás, s engedtem a perverziómnak, ami miatt csak a sliccemet húztam le, végre kiszabadítva a férfiasságomat. Párat húztam rajta, természetes síkosítóként a tenyerembe köptem, majd az ánuszához illesztettem magam, s csak lassan hatoltam át a két izomgyűrűn. Akármennyire égett minden sejtem azért, hogy olyan gyorsan tegyem magamévá amennyire csak lehetséges, nem akartam neki fájdalmat okozni.
Vártam egy kicsit, ujjaimmal az arcát cirógattam, édes kis semmiségeket suttogtam a fülébe, s amint éreztem, hogy már nem feszül annyira körém egy nagyot löktem a csípőmmel. A gerince félbehajlott, s ujjaival kétségbeesetten belém kapaszkodott. Máris a csúcs szélén éreztem magam, annyira szűk volt, és forró, s égtem az adrenalintól, hiszen minden pillanatban ránk nyithattak volna.
Fejni kezdtem Louis-t, hogy ő is velem együtt menjen el. Arcomat a vállába temettem, ahogy a csípőmet egyre erősebben mozgattam, és akkor megéreztem. Louis összes belső izma összehúzódott. ahogy elélvezett, olyan erősen a farkamra tapadva, hogy én sem bírtam tovább. A hátam ívbe hajlott, majd az eksztázis elmúlása után fáradtan dőltem le a mellkasára.
Éreztem a szívét, ahogy szabálytalanul dobog, s a mellkasa is gyorsan emelkedett, ahogy próbálta szabályozni a lélegzését.
Óvatosan kihúzódtam belőle, s egy puszit nyomtam az arcára, majd a kezénél fogva felhúztam a földről.
- Azt hiszem le kéne fürödnöd, Lou. – nyújtottam ki a nyelvem, én csak felhúztam a sliccem, és már kész is voltam. A középső ujját felmutatva fogott meg egy törölközőt, s anyaszült meztelenül indult a zuhanyzók felé.
Néztem a tökéletesen kerek fenekét, amibe pár perccel ezelőtt még én jártam, s egy újabb fájdalmas erekciót kaptam válaszul. Onnantól viszont tudtam, ha egyszer megízleled a mennyországot onnantól nem kell más. És valóban nem volt szükségem senkire, csakis az én szexi, nagylelkű, helyes, és tökéletes őrangyalomra. Louis Tomlinson-ra. 

8 megjegyzés:

  1. Első kommentelő OMG :)))
    Nagyon tetszett a tortenet ahogy az osszes tobbi is es imadtam pedig alapbol Zouis nem a kedvwncem:) de nagyon jo volt:))
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, főleg azért, mert nem a kedvenced:) Köszönöm szépen:)
      Lana x

      Törlés
  2. Hihetetlen jo sztori volt *-* szamomra egyik kedvenc paros. A ket idiota :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nekem is az egyik kedvenc, ahogy mondta; a két idiótám:3
      Lana x

      Törlés
  3. Én is imádom ezt a párost, larry után a második nagy kedvencem. Tökéletes történet lett! Mint minden történeted! ezer puszi xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezzel sem vagyok egyedül. Köszönöm szépen!
      Lana x

      Törlés
  4. OMG. Zouuuiiiiiiis! BEST SHIPE EVER. EZ A SZTORI....ENGEM MOST KOMOLYAN MEGÖLT. TE SZENT ÉG. Oké, lenyugofdtam, ne haragudj.
    Még több ilyet szeretnéék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, köszönöm szépen, szerintem is az egyik legjobb ship, legalábbis sokat ki lehet belőle hozni....főleg ha perverzen gondolkodok. Köszönöm:)
      Lana x

      Törlés