2015. január 10., szombat

Award 9.-10.-11.

Köszönöm NaomiCoolGirlsZsuzsa Jónás a díjat, igazán megtisztelsz :) 
Szabályok: 
1. Írj 10 dolgot magadról!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam: 
1. Életem legnehezebb hetén vagyok túl.
2. Elvesztettem valakit, akinek nem szabadott volna elmenni.
3. A sokk miatt, amit az elvesztés okozott pedig nem tudom mikor fogok új történetet hozni. 
4. És utálom, hogy folyton kifogásokat hozok, de most egyszerűen képtelen lennék írni.
5. Életemben először a szavak a torkomon ragadnak, és csak nézem, ahogy együtt kell élnem az űrrel, amit maga után hagyott.
6. A legnehezebb pedig elmondani a 4 éves tesómnak, hogy nem fog hazajönni.
7. Ezért kérlek titeket, hogy legyetek mellettem.
8. Egy újabb nagyon nehéz időszak áll előttem.
9. Csak kérlek...ne hagyjatok itt ti is, ha csak hetek múlva tudok valamit hozni...
10. Ezt a világot én teremtettem, és még nem állok készen itt hagyni, de most nem magamra kell gondolnom, hanem a testvéremre, és az anyukámra.
10 válaszom: 
1. Mi vezetett rá az írásra? 
Fogalmam sincs hány éves lehettem, de olyan 4-5 éve olvastam egy könyvet, aminek borzasztó lett a vége. Leültem az íróasztalomhoz, kitépkedtem a végét a könyvből, és megírtam úgy, ahogy nekem tetszett. Abban a pillanatban beleszerelmesedtem a világba, amit én alkothatok, úgy ahogy csak szeretném.
2. Mi a kedvenc filmed?
Nem szeretem a filmeket, mert nem bírom végig ülni őket, beleunok 10 perc után, de ha ezt a kérdést hallom, akkor mindig rávágom, hogy; Pán Péter. 
3. És miért?
Egy mese a fiúról, aki sosem akart felnőni. A szívemhez nőtt, és sokszor jut eszembe róla Louis, aki a mi Pán Péterünk. Szeretnék Sohaországban maradni azokkal az emberekkel, akiket szeretek. 
4. Szereted a filozofikus filmeket/könyveket?
Hmm...nem mondom, hogy nem szeretem, de nem különösebben ezekre hajtok. Hiszen az agyam önmagában is egy katyvasz, éjjel-nappal 0-24-ben kattog, és ha elolvasok egy könyvet, azt azt jelenti, hogy megnézem a dolgokat egy másik perspektívából. Ami egyenlő az agyi túlterheléssel. 
5. A dísztópiával foglalkozó történeteket? 
Hangulattól függ, de szerintem nincs olyan történet, amit ne olvasnék szívesen. Mindennek megvan a helye az életemben. 
6. Mi az, ami megnyugtat? 
Hintázni, sétálni a sötétben a csillagok alatt, vagy éppen a feketébe borult szobában ülni, nézni i az ablakon, miközben a fülemben a kedvenc számaim szólnak, az öcsémmel játszatni, csak ülni, és hagyni, hogy a szavak magukkal ragadjanak. 
7.  Ha felnézel valakire mi az a tulajdonsága, ami miatt azt teszed? 
Az ereje. Ha nem hittek benne, ő mégis megcsinálta, ha nem adta fel akkor sem, amikor  senki nem állt mellette, és a helyzet reménytelen volt. 
8. Zárkózott vagy inkább nyitott ember vagy?
Ez teljesen attól függ, hogy kivel van dolgom. Ha egy olyan emberről, aki egyszerűen nem szimpatikus, akkor nagyon betudok gubózni, de előfordult sokszor olyan, hogy egy olyan emberrel beszéltem nyíltan, akit alig ismertem, de mégis a személyisége elragadott, vagy nem tudom, de sokkal könnyebben tudtam vele beszélgetni. 
9. Van olyan dal, ami jó emlékeket juttat eszedbe? 
Loved You First, Live While We Young, és a One Thing
10. Miért szeretsz írni? 
Ez egy tipikusan olyan kérdés, amire nem lehet konkrét választ adni. Mint a 'Miért szereted Harry Styles'  kérdés. Fogalmam sincs. Ezer és egy okot tudnék felsorolni mindkettőre, de végülis egyetlen nagy egésszé áll össze a szívemben, amit úgy hívnak; szeretet. 

10 válaszom Zsuzsa Jónásnak: 
1.  Melyik az a film, amit utoljára láttál és nagyon meghatott? 
Nem tudom mikor láttam utoljára filmet egy huzamban...ami ráadásul még meg is hatott...talán olyan 9 évesen, amikor láttam a Pán Pétert. Nagy nyomott hagyott bennem. 
2. Mit gondolsz mostanában Larry-ről? 
Khm...Ha bárki is elolvasta az irkáimat az előző hetekben, akkor rájön, hogy mit gondolok, mert az utolsó kettő biztosan erről szól. Egyébként röviden régen valószínűleg lehetett Larry, de azt kell, hogy mondjam 2014 Narry éve volt. 
3. Mind az 5 fiú nagyon sokat változott. Szerinted előnyükre vagy hátrányukra? 
Hmm...Niall-nek mindenképpen jót tett a változás, szerintem. Az aranyos ír cuki fiú  átment egy szexi fiúba, aki tisztában van az adottságaival, de 'Sosem felejti el, hogy honnan jött'. Liam igazából ugyanaz maradt szerintem, aranyos, dögös pasi, akinek hatalmas szíve van. Zayn...nah ő rá lehet azt mondani, hogy ő kisebbnek is iszonyúan helyes volt, a mostani kinézetére pedig már szavak sincsenek. Belülről viszont ő is ugyanaz maradt, a Bradford Bad Boy, akinek belül nagy szíve van, aki kicsit rejtélyes, nehezen nyílik meg, de akiknek igen az egy csiszolatlan gyémántot láthatnak. Harry...ő rá lehet mondani, hogy a legtöbbet változott. Felnőtt. Látszik rajta, ő már nem az a göndör 'nőcsábász', aki fiatal kora ellenére erősen a szoknyák alá nézett, közben viszont tisztelte is a nőket. Látom, hogy most már benőtt a feje lágya, habár örökké ugyanaz az az idióta marad a favicceivel, komoly lett, olyan dolgokról ír, amikhez tapasztalat és bölcsesség kell. Neki nem tudom eldönteni, hogy a javára vált-e a változás, vagy nem, de ha ő boldog, akkor mindenképpen. És hát végül, de nem utolsó sorban a drága Louis. Talán ő ment a legnagyobb változáson keresztül. Ő is megkomolyodott, megtartva a vicces énjét, és mit ne mondjak remek színész. Mindenki tudja, hogy van valami baja, lefogyott, cigizik, drogozik, már csak árnyéka önmagának. Viszont közben hülyéskedik, és mosolyog is...nos erről még egy hosszúúúúú regényt tudnék írni, de nem teszem már így is hosszú lett. 
4. Mi a kedvenc ételed? 
Tortilla.
5. Piszkáltak már azért, mert One Direction rajongó vagy, kaptál már emiatt bántó megjegyzéseket? ha igen hogyan tetted helyre az illetőt? 
Igen, kaptam már, hiszen ha bárki bármikor megkérdezi mi a kedvenc dalom kapásból rávágom; One Direction: Little Things/Night Changes. Nem tagadom le soha és sokszor megkapom, hogy "Te azokat a buzikat szereted?" etc. De nem különösebben érdekel. Mindenkinek megmondom, hogy nem érdekel a véleménye, én a függőjük vagyok, segítettek rajtam, amikor kellett, és erőt adnak nekem. Nem várom, hogy megértsék ezt. 
6. Más témákban olvasol blogot? Ha igen miket? 
Az elmúlt hetekben elolvastam egy olyan blogot, amiben Liam volt a főszereplő és egy lány. Gondoltam hátha végre 'normális' lehetek, és visszatérek oda, ahonnan elindultam, a fiúxlány blogokhoz. Nagy sajnálatotokra itt maradok még egy darabig. 
7. Szeretnél híres író lenni? 
Nem hiszem, szeretek írni, de úgyse vennék meg a könyvemet, ha megírnám szóval ezt  az álmot másra hagyom. 
8. Ha választhatnál melyik szuperhős lennél? Miért? 
Pár éve, amikor kijött a Pókember  első része, beleszerettem Peter Parker-be. Megveszek érte, és az egyik legnagyobb vágyam kipróbálni az épületen ugrándozást, de tériszonyos vagyok. Ördögi kör. 
9.  Nincs kilences kérdés.
10. Lennél háttér táncos egy One Direction klippben? Miért? Miért nem? 
Hmm...persze, hogy lennék, ez egyértelmű. 

10 válaszom CoolGirls-nek
1. Miért szereted Larry-t?
Nem tudom, annyira összeillenek, és olyan aranyosak együtt. Egyszerűen csak imádtam régen azt, amit kihoztak egymásból. Aw. 
2. Ki a kedvenced a bandából? Miért?
Az a világ legnehezebb kérdése. Alapvetően mindig azt mondom, hogy Harry, de aztán eszembe jut Louis, aztán Zayn, aztán Niall, és Liam, és elszégyellem magam. Szóval ja.  Ez egy újabb ördögi kör. Azt mondanám én a One Direction mind az 5 tagjába szerelmes vagyok. 
3. Van testvéred, ha igen mennyi?
Van egy öcsém(4), és egy húgom(2).
4.  Melyik az az ország, ahova szívesen mennél?
Hova nem? Ez itt a jó kérdés. Bárhová mennék, ami nem Magyarország. De azt hiszem a legjobban Amerikában mennék, azon belül is Los Angeles-be. 
5. Nyár vagy tél?
Mindkettőben vannak jó dolgok. Mindkettőt szeretem. 
6.  Mi leszel, ha 'nagy' leszel?
Felnőtt. Minden bizonnyal. Amúgy pedig ez maradjon az én titkom. 
7. Mi a kedvenc virágod?
Nefelejcs, gardénia. 
8. Van otthon állatod? Ha igen mi?
Van egy perzsacicám.
9. Olvasónk vagy?
Sajnálom, hozzátok még nem jutottam el. 
10. Milyen színű a szemed?
Zöldes-barnás katyvasz. 

Akiknek küldöm és a kérdések:
A 3 sorozat közül választhattok, ami a legszimpatikusabb, mivel nincs erőm kérdéseket feltenni. Höri és Akuma Yume

6 megjegyzés:

  1. Bár nem tudom, mi történt, de őszintén sajnálom, és én biztos itt leszek akkor is, ha csak hetek vagy akár hónapok múlva jössz vissza. Maradj erős!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy itt maradsz mellettem. El sem hiszed mennyit jelent.
      Lana x

      Törlés
  2. Ugyanezt akartam írni. Őszintén sajnalom bármi is történt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most...csak arra van szükségem, hogy megtanuljak így élni. köszönöm, hogy ha te is mellettem maradsz.
      Lana x

      Törlés
  3. Nem fogunk elhagyni! Legalábbis én biztosan nem! Hülye lennék, ha megtenném! Túlságosan is fontos már a számomra, az életem részévé vált!
    Nem tudom kidet veszítetted el, de ha szükséged van egy vállra, egy támaszra, csak szólj és repülök! Te is rettentő sokat segítettél nekem, még ha a tudtod nélkül, akkor is! Itt vagyunk melletted, nem fogunk cserben hagyni!
    Puszil és ölel Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat segítettem? Komolyan? Itt csak nekem van mit köszönnöm. Szóval köszönöm, hogy a szeszélyes hangulataim miatt sokszor szünetelő, nem éppen a legjobb blogra szántál időt. Köszönöm.
      Lana x

      Törlés