2014. június 22., vasárnap

Award 2.


Naomi-Styles-nak köszönöm a díjat :) Nagyon boldog vagyok, hogy rám gondoltál, remélem tetszeni fog a többi történetem is :) xx D.

Szabályok:
1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!
 
11 dolog rólam:
1. Most ballagtam el.
2. Szeretek olvasni.
3. A kedvenc párosom: Narry.
4. Kedvenc gyümölcsöm a földi cseresznye, nagyooon finom.
5. Emeletes házban lakok.
6. Mindig is szerettem volna egy kutyát.
7. Még nem volt barátom.
8. Nem rég búcsúztam el egy számomra nagyon fontos személytől.
9. 8 évesen írtam meg az első sztorimat, igaz nagyon béna lett.
10. Imádom Los Angelest.
11. Nézem az Orange Is The New Black című sorozatot.
 
Kérdések:
1. Milyen üzletbe szoktál általában először bemenni, mikor plázába mész?
Amelyik először útba esik, talán a H&M :)
2. Kedvenc parfüm márka?
Szeretek kísérletezni az új parfümökkel,ezért mindig más van, az összeset szeretem :)
3. Voltál már nyaralni külföldön? Ha igen, hol?
Horvátországban voltam nagyon sokszor, de Bécsen, Velencében és Szlovákiában is jártam már.
4. Ha most be van festve a körmöd, milyen színű?
Fekete, imádooom :D
5. Olvasol olyan blogot, melyben nem a 1D fiúk a főszereplők?
Igen, az egyik barátnőmét, aki nagy sajnálatomra nem lett fan :( 
6. Egy könyvet átlagosan mennyi idő alatt olvasol ki?
1-2 nap, szeretek gyorsan végezni velük, és gyorsan olvasok :)
7. Mit vársz a jövőtől?
Nagyon sok mindent, ami szerintem nagy hiba.
8. Mennyi idő alatt írsz meg egy részt a blogodba?
Ha van ihletem max egy óra, ha nincs napokig szenvedek rajta.
9. Könyv vagy e-book?
Mindenképpen könyv.
10. Szeretsz moziba járni? Kivel szoktál általában?
imádok :) Mindenkivel akit eltudok rángatni, legtöbbször a barátnőimmel.
11. Hány éves vagy?
14, egy hónap múlva töltöm a 15-öt :)

Kérdéseim:
1. Mikor írtad a legelső blogodat?
2. Miért kezdtél el blogolni?
3. Hova mennél el a legszívesebben a világon?
4. Milyen koncerteken voltál már?
5. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
6. Melyik a kedvenc számod?
7. Melyik filmet láttad utoljára?
8. Mi a kedvenc színed?
9. Milyen ízű a kedvenc fagyid?
10. Milyen hírességekért rajongsz?
11. nézel sorozatokat? Ha igen, miket?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése