2014. június 21., szombat

Award

 Életem első díját köszönöm Loraa*-*-nak, tényleg hálás vagyok érte :) D.




 Szabályok:


1. Tedd ki kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!
6. Iratkozz fel a küldő blogjára!
 
10 dolog rólam:
 
1. Ma a barátnőmmel voltam vásárolni.
2. Van egy 3 éves tesóm.
3. Én 15 leszek egy hónap múlva.
4. Hétfőn fogok laptopot kapni.
5. A kedvenc helyem London.
6. Imádom a brit akcentust.
7. A nyolcadik év végemet jelesként zártam.
8. A macskámat Jurij Gagarinnak hívják,fogalmam sincs miért.
9. A kedvenc színem a rózsaszín.
10. Most jöttem csak rá, hogy tíz dolgot magadról leírni nem is olyan könnyű.
 
 Válaszaim:

1. Mit terveztél a nyárra?
meg szeretnék tanulni gitározni, és sokat szeretnék lógni a barátaimmal. :)
2. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
Kézilabdáztam, de térd törés miatt kénytelen voltam abbahagyni:/
3. Van házi állatod?
Igen, egy macskám: Gaga :)
4. Utolsó könyv, melyet kiolvastál?
Összekuszálva.
5. Kedvenc könyv?
Milyen is a boldogság?
6. Utolsó film, melyet megnéztél?
Csodálatos pókember 2.
7. Kedvenc film?
Elhurcolva.
8. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
Természetesen vannak konfliktusaim anyukámmal, és a tesómmal se mindig rózsás a helyzet, de jól megvagyunk így hármasban :)
9. Kedvenc nyári ruhadarab?
Egybe részes szoknyák.
10. Hova tervezel a családoddal, vagy esetleg barátaiddal nyaralni menni?
 Nem megyünk sehova nyaralni, csak strandra :)
 
Kérdéseim:
 
Én is ezeket tenném fel, ha nem, baj.

Elküldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése