2014. június 24., kedd

Award 3.



Köszönöm a díjat Blackbird-nek. Hálás vagyok, hogy rám is gondoltál :)



Szabályok: 
1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Épp itt ül mellettem a tesóm.
2. Tegnap kaptam laptopot.
3. Még csak most kezdődött a nyár, de nem tudom milyen nap van...talán kedd? 
4. Ma megégettem a popcorn, nem sokkal később anyukám is. Úgy tűnik családi vonás.
5. A tesóm azt hiszi tud olvasni, de nem.
6. A 11 a kedvenc számom, ez volt a mezszámom is.
7. Egy lila póló van rajtam.
8. Imádok írni, ezzel fejezem ki a mélypontjaimat és mikor a fellegekben járok.
9. Igazából pár napja indult csak be ez a blog.
10. A vanília és a sztracsatella a kedvenc fagyim
11. Képzeljétek el a világ legbénább emberét...nah én nála egy fokkal bénább vagyok.

11 válasz:
1. Életed legcikisebb történése?
Egyszer anyuval kézfertőtlenítőt akartam venni, rányúltam arra, ami úgy nézett ki, ahogy egy kézfertőtlenítő. Elolvasom, málnás ízű, mondom meg kell enni, vagy mi? És át kiderült, hogy az sikosító, gyorsan visszatettem, mintha semmi nem történt volna, de a mellettem álló pasi nagyon úgy tűnt, hogy visszatartja a röhögését :D
2. Van amitől rettegsz, de úgy, hogy soha még egy millárd év múlva sem tennéd meg?
Öhm...nem tudnék felülni a London Eyere, pedig nagyon szeretném, viszont nagy tériszonyom van :/
3. Volt már olyan pillanat amikor úgy érezted semmire sem vagy jó?
Ezer, talán most is.
4. Életed legboldogabb történése?
3 évvel ezelőtt Anyukám bejelentette: testvérem lesz.
5. Legszomorúbb?
Apukám elhagyott 3 éves koromban...azóta sem láttam...
6. Ha most találkozhatnál egy hírességgel és kérdezhetnél tőle egy dolgot. Ki lenne és mi lenne az?
Taylor Swifttől: milyen volt csókolózni Harry Stylessal?
7. Szereted az energiaitalt?
Nem, igazából még sosem ittam, de nem vonz.
8. Fogsz menni valamelyik fesztiválra?
Szeretnék, de nem.
9. Ha egy szóval jellemeznéd magad, mi lenne?
Átlagos.
10. Kedvenc énekes?
Harry Styles.
11. Énekesnő?
Perrie Edwards.

11 kérdés:
1. Ki a példaképed? 
2. Hogyan jellemeznéd magad külsőleg?
3. Mész valahova nyaralni?
4. Ki a kedvenc hírességed?
5. Miért kezdtél el blogolni?
6. Melyik évszak a kedvenced?
7. A hideget vagy a meleget bírod jobban?
8. Hiszel a fiú-lány barátságban?
9. Valóra vált már egy álmod is?
10. Hány éves vagy?
11. Milyen bizonyítvánnyal zártad az évet?

Küldöm:
Broken heart

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése