2015. május 21., csütörtök

Dorothy Blog Award

Ezekben a napokban élni sincs erőm, gőzerővel készülök a vizsgáimra, ráadásul ma Lora osztálykirándulásán (♥) voltam, holnap meg a sajátomén leszek...a lényeg, hogy sajnálom, amiért szünet áll be, kérlek legyetek türelmesek velem...nem szeretnélek elveszteni titeket. 
Addig is köszönöm szépen Cool Girls-nek a díjat, sokat jelent, hogy rám is gondoltál :) 
Lana x



Szabályok: 
- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad 
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad 
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad 
- Írj 12 dolgot a saját blogodról 
- Válaszolj a 12 kérdésre 
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban 
- Kommentelj annak a blogján  1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen! 
- Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
Küld tovább legalább 12 embernek a díjat (ez azért kell, hogy mindenkihez eljusson) 

12 dolog a blogodról :
1. Tetszik a fejléced :D (én csináltam ugye) és a háttered is, mert egészen eddig nekem is az volt. :) Összességében tetszik a kinézet. 
2. Az is pozitívum, hogy el tudom olvasni rendesen a betűket, mert nagyon sok blognál vagy a szín nem stimmel, vagy az alá tett háttér nehezíti meg az olvasást, de nálad nem. Ez tetszik :) 
3. A történetről szólva; először az jutott eszembe, hogy nagyon sok szóismétlés van, amit gondolatként leírsz, ugyanúgy mondatod is ki. Ez elég zavaró lehet.
4. Néha vannak benne angol mondatok, vagy kifejezések, én is oda meg vissza vagyok az angolért, de nálam nem nyerő, ha más nyelven szólalnak meg néha a srácok, még ha életszerű is lehet. Lehet, hogy csak engem zavar, de érted...:)
5. Találtam néhány helyesírási, vagy nyelvi hibát, de az nem gáz, mindenkinek van.
6. Kritikaként megemlíteném még, hogy nem tetszik, hogy Louis ennyire lányos, ő fiú, viselkedjen is úgy. 
7. Kicsit zavaros történet...volt, de most már egy fokkal tényleg tisztább lett :)
8. A szereplők ki vannak dolgozva, és a háttértörténetük is életszerű, ez tetszik :) 
9. Igényes írásmód, bár néha kevered a stílus módokat, ami zavaró, ha lazán akarsz írni, akkor csináld végig, de ha komolyabb fonalat vennél fel, akkor tartsd ahhoz magad. 
10. Tetszenek a képek, amiket kiraksz a fejezetekhez, már csak azért, mert 1D :D
11. Nem kell azért olyan sokat aggódni, mert nem tudsz frissíteni sokszor, iskola időszak van, ráadásul év végi hajtás, szerintem mindenki megérti :)
12. A blog alapötlete tetszik, kíváncsi vagyok mi lesz ebből az egészből, sok sikert hozzá :) 

12 dolog az én blogomról: 
1. Hétfőn volt egy éve, hogy létrehoztam. 
2. Akkora több ilyen történetet olvastam, és működtettem heteró blogokat, de kihívást akartam, ezért gondoltam belefogok egy meleg témájú blogba. 
3. Viszont tudtam, hogy képtelen lennék egy hosszabb történetre, a one shot-okat nekem találták ki. 
4. Larry-ről szeretek a legjobban írni, de a Ziall, és a Zouis is nagy kedvencem, és azt hiszem ez meg is látszik rajta. 
5. A fejléceket magam szoktam készíteni, kivéve egy esetet, amikor Kaede csinálta nekem. 
6. Az erotikus témában nem nagyon jeleskedem, nem áll közel hozzám.
7. De az érzelmek annál inkább. 
8. Először féltem írni meleg párokról, amiket ráadásul a One Direction-ből vettem, azt hittem, hogy az elvetemült leendő Mrs. Styles-ok és a többi, ócsárolni fognak, de ez végül nem történt meg hála az égnek.
10. A legjobban E/3-ban szeretek írni, mostanában nagyon rászoktam, és imádom.
11. A Bromance nevet én találtam ki teljesen egyedül, és büszke vagyok rá, ahogy a helyesírási hibára is az url címben. 
12. Öhm....magyarul írok. 


12 válaszom:
1. Tetszik a blogom? 
Larry szóval nálam már nyerő :)
2. Mióta vagy az olvasóm?
Amióta díjat kaptam tőled.
3. Te mióta írsz? -nem csak blogra.
Amikor 9 éves voltam írtam meg az első One Shot szerűségemet, egy akkor menő képregény szereplőivel. Blogolni 11 évesen kezdtem. 
4. Mi volt életed első blogja? 
Öhm...fogalmam sincs, utána kéne néznem, hogy tudjam. De Harry-s volt, és heteró. Sosem fejeztem be. 
5. Ki a kedvenced a bandából? Miért?
Ez egy olyan kérdés amire sosem tudok válaszolni. Ne kényszeríts döntésreee. 
6. Ki a kedvenced a blogomról? 
Zayn. Őt nem lehet nem szeretni. És szeretem, hogy nem írtad ki, csak azért, mert kilépett. 
7. Mióta van Larry-s? (szerintem 'vagy' akart lenni)
Egy éve, amióta meg van a blog.
8. Mit gondolsz arról, hogy Zayn kilépett? 
Őszinte leszek: nem tudom. Inkább nem nyilatkoznék erről. 
9. Hallottad, hogy Harry bevallotta, hogy biszex? 
Igen, hallottam a pletykát, és utána jártam, és tényleg csak annyi volt. Pletyka. Viszont nézzünk már arra a gyerekre, minimum biszex. 
10. Hülyeségeket kérdezek? :D
Annyira nem vészes :D
11. Ki a kedvenc bloggered - bloggerínád? 
Imádok mindenkit, Naomi Greget, Lorát, Aunét, Kaedet, Zsoo-t, Csöndes Dét, Kisét, téged. Szeretek mindenkit. 
12. Van testvéred? Ha igen fiú vagy lány? 
Van egy öcsém. 

12 kérdésem a blogomról: (10-et tudtam összehozni)
1. Tetszik az új dizájn? 
2. Melyik párosról kéne többet írnom? 
3. Kellene több 18+ a történeteimbe? 
4. Hiányzik valami a blogomról? 
5. Legyen futó történet is ne csak one shot? 
6. Elég hosszúak a One Shot-ok többsége? 
7. Több gyerek/mpreg/örökbe fogadásos sztori kellene? 
8. Tetszik, hogy mindegyik történethez képet szerkesztek vagy idegesítő? 
9. Van valami zavaros, vagy olvashatatlan a blogon?
10. A régi sötétebb téma, vagy ez a virágos jön be jobban? 

Akiknek küldöm: 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat! :))
    Alaposan megleptél!
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megérdemled, szóval magadnak köszönd, amiért ilyen csodás vagy :) x

      Törlés