2015. május 24., vasárnap

Dorothy Blog Award

Naomi-tól újra megkaptam ezt a díjat, köszönöm szépen :) 
Lana x


Dorothy Blog Award


Szabályok:

- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akiről a díjat kaptad! (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb... nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)!
- Írj 12 dolgot a saját blogodról!
- Válaszolj 12 kérdésre!
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentel annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől a díjat kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
- Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged!
- Küldd tovább 12 embernek a díjat!
- Ha beszállsz ebbe a "díjrendszerbe", kérlek gondoskodj róla, hogy a kép linkje mindig erre az oldalra vezessen, hogy aki nem értené, mi is ez, az is tudjon tájékozódni.
Az utóbbival együtt megkérnélek, hogy tedd ki látványos helyre ezt a kis képecskét a linkkel együtt, ennek oka megint csak a népszerűsítése a kampánynak.

12 dolog Naomi blogjáról:
1. Minden egyes alkalommal elmondom, hogy mennyire különlegesen írsz. De komolyan, ilyen nincs még egy.
2. Egyetlen mondatból ezer közül felismerném, hogy azt te írtad. És ezért sokszor irigyeltek.
3. Tetszik, hogy te csinálod a fejlécedet, meg amúgy az egész dizi.
4. Mindegyik történeted kidolgozott, valódi értéke van, és mindegyikből tanulhatunk valamit. Imádom.
5. Imádom a karaktereket is, mindenkinek tökéletes szerepe van, életszerű háttértörténettel.
6. És alapvetően minden történeted életszerű, úgy értem, nem teljesen szürrealisztikus, ami történetik, akkor sem ha éppen természetfeletti.
7. Helyesírási hiba, vagy nyelvhelyességi is csak nagyon kevésszer van, pont annyi, amennyi épp hogy becsúszik mindenkinek.
8. Mondok negatívat is: az én egyik kedvenc sztorim a Pókemberes Larry-s volt, amit tavaly nyáron kezdtél el, és nagyon szeretném végig olvasni, de azt mondtad, hogy nem biztos, hogy bejezed...szomorú voltam miatta. Ráadásul van több történet, amit elkezdtél, de ahelyett, hogy befejezted volna egy másikba kezdtél.
9. Néha pedig szerintem túl hosszan írsz le valamit, ami egyáltalán nem lényeges. Ne vedd sértésnek, just sayin'.
10. A háttér, a betűtípus, betűszín vagy a betűméret egyáltalán nem hátráltat az olvasásban, szóval ez nagyon klassz.
11. Az összes történeted egyedi.
12. Az elejétől kezdve olvaslak, már a heteró sztorijaidat is, a rajongásom pedig azóta nem csillapult szóval így tovább, én olvasni foglak :)

12 dolog a saját blogomról:
Ezt már egyszer leírtam, és az is nagyon nehezen ment, szóval még egyszer nem írnám le.

12 válaszom:
1. Mit gondolsz a desingről? Min változtatnál rajta?
Szerintem semmi baj nincs vele, tükröz téged, a blogodat, nem zavarja a szememet, minden ott van, ahol lenni kell. Tökéletes. 
2. Mit gondolsz az írásmódomról? Túl sok vagy túl kevés? (Remélem érted mire gondolok)
Ahogy mondtam már; egyedi és pont jó. 
3. Min változtatnál úgy összességében a blogomon, ha mondjuk egy nap neked ajándékoznám?
Csinálnék saját fejlécet, mert szeretem, ha saját fejlécem van, és akkor ahhoz igazítanám a hátteret is, A betűtípust pedig az én mindig használt típusomra változtatnám, mert azt annyiraaa szeretem. 
4. Szerinted több olvasót érdemelnék, vagy így is elég meglepő, hogy ennyien olvasnak?
Na jó...ezt a kérdést meg sem válaszolom. Tudod a véleményem, ne becsüld le magad. 
5. Mi volt az első gondolatod, amikor megnyílt előtted az én kis furcsa világom?
Az, hogy folyton furcsának hívod, pedig nem az. Nekünk, akik a meleg sztorik istenítői vagyunk ez egyáltalán nem furcsa. 
6. Mi volt a legelső gondolatod, amikor először beleolvastál egy sztorimba?
Akkor még a heteró történeted volt, és először meglepődtem hogy a szerelmes pár rokon, de hozzászoktam, és sokat nevettem, van egy párbeszéd, amit kimásoltam az egyik részből és máig megvan, mert annyira tetszett. Első látásra szerelem volt. 
7. Szerinted van jövőm az írás terén?
Szerintem erre megint nem válaszolok. Az önbizalmadon még dolgoznunk kell. 
8. Úgy érzed, hogy megérte fellépned a blogomra?
Egy újabb kérdés, amit sértésnek veszem, hogy egyáltalán megkérdezted. 
9. Egyedi vagy inkább semleges/átlagos az írásmódom?
Hallod semlegestelen. 
10. Őszintén: szívesen, vagy nem szívesen kezdtél el olvasni engem?
Igazából pisztolyt fogtak a fejemhez, és addig nem kelhettem fel, és nem adtak nekem enni, amíg el nem olvastam az összeset. 
11. Szintén őszintén: szívesen teszel ki a blogodra cserének, vagy inkább amolyan kényszerként teszed meg? (Ugye ez az egyik szabály...)
Nem szerettem cserélni sosem, de sokan írtak, olyan blogok, amik még csak most indultak, vagy kevés olvasójuk van, ezért hülyeségnek éreztem megtagadni, hogy akik engem olvasnak ne olvashassák őket is. Viszont az én olvasóim a tiéid is, szóval konkrétan semmi értelme kitenni téged, de érted bármit. 
12. És végül: továbbra is követni fogod a friss történeteimet ezután?
Hjajj....hát persze. 

A kérdeseim ugyanazok lennének, mint Naominak

Akiknek küldöm:
Csöndes Dé
Brigitta B.
RayLittlethings

4 megjegyzés:

  1. Kedves Lana ♥
    Nagyon jól esik, hogy gondoltál rám.:")
    Puszi .xx

    VálaszTörlés
  2. Ah, na most már behozta! A link amit írtál, nem volt jó, de megtaláltam! :)
    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! ♥
    Már nem teszem ki, mert egyszer megkaptam, de a linkcserében benne vagyok! ;)
    xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen mi is!!Amint lesz időm kiteszem*-* Nagyonnagyon hálásak vagyunk!!!♥ x

    VálaszTörlés