2014. szeptember 26., péntek

#1 Once upon a time

Sziasztok :) Végre itt vagyok, egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon hosszú hét után. Remélem nem ment a történet kárára az, hogy ki vagyok merülve...A másik, hogy belekezdtem a dalos dologba, aminek az volt a lényege, hogy láttam egy listát, amin rajta voltak a következő albumon lévő dalok neve, és az, hogy ki írta. Ami pedig eszembe jut a címről azt megírom olyan párosításban, aki írta. Na, mint kiderült fake volt a lista, szóval ezt a dalos dolgot befejezem. Így már nem jó az egész. De! Azt is említettem, hogy szeretnék belekezdeni egy futó sztoriba, ennek hoztam ma a bevezető részét. Remélem tetszeni fog :) És szeretnék elárulni annyit, hogy valakivel, akit szerintem itt mindenki ismer, dolgozunk valamin, amiről valószínűleg nemsokára tudomást is kaptok. Jó olvasást :) Đ. xx



- Apu, apu - futott felém a kislányom, szőke fürtjei csak úgy lobogtak utána, aranyos ruhácskáján már egy jókora fűfolt látszott.
- Igen? - karomat kinyújtottam felé, mire ő fürgén bele is ugrott.
- Azt mondtad, hogyha nagyobb leszek, akkor elmeséled hogyan ismerkedtél meg apuval, és hogy milyen volt az életetek. - csillogó szemeiben temérdek kíváncsiságot fedeztem fel, amire nem igazán tudtam nemet mondani. 
- Erre a mesére én is kíváncsi vagyok. - szólalt meg mögöttem az a hang, amit egymillió közül is felismernék bármikor. Leült mellénk, így a vállára tudtam hajtani a fejem. 
- Tudod kicsim, az egy nagyon hosszú történet. - simítottam ki az arcából egy rakoncátlan tincset. Ajkain mosoly játszott, törékeny kis karjaival próbált egyszerre engem és Harryt is átölelni. 
- Hallani akarom. - felelte dacosan. Ó vajon kitől is örökölte ezt a tulajdonságát? Bizonyos helyzetekben jó makacsnak lenni, de ha már 8 évesen ilyen mi lesz velünk, mikor kamasz lesz? 
- Hát hol is kezdjem? - végig gondolom kapcsolatunk főbb szakaszait, végül kijelölöm azt képzeletben, ahol megváltozott bennem minden, bár nem tudtam róla. Az emlékek megelevenednek a szemem előtt, és úgy érzem, mintha újra 17 lennék. Az egésznek a felidézésében Harry illata segít a legjobban, és lénye, ahogy körülöleli az enyémet. - Úgy fogom mesélni, hogy mindent megérts. Szóval; kezdhetném azzal, hogy egyszer volt, hol nem volt, de ez nem egy tündérmese. Egyáltalán nem az. Bár a sárkányokkal sokszor meg kellett küzdenem. Nem volt se szőke herceg, se...
- És én? - szakít félbe a mellettem ülő fiú felháborodottan.
- Ó, te is az egyik sárkány voltál, akivel meg kellett harcolnom. - felnevet, úgy, hogy gödröcskéi kirajzolódjanak arca két oldalán. Tudja mire gondolok, így egy finom bökés után folytathatom a mesét.  
- Szóval nem volt herceg, sem keresztanya, se semmi ilyesmi. Azt hiszem minden azon a délután kezdődött...- már nem láttam a jelent, szemem előtt újra megelevenedett a nem éppen mesebeli múlt.

10 megjegyzés:

  1. Szia :D Nekem eddig nagyon tetszik. Felkeltetted az érdeklődésemet. :D :D

    VálaszTörlés
  2. Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy lány. Ez a lány mindennap szenvedett a valóság éles karmai között, de tűrt. Erős lány volt Ő, bírta a strapát. Ez a lány gyönyörűen írt, annyira, hogy mindenkinek elállt tőle a lélegzete. A személyisége elragadó volt, bárki képes volt megszeretni. Hogy a belsője vagy a külsője volt gyönyörűbb? Nem tudni. De a kettő mindenképpen kiegészítette egymást.
    Ez a lány sok gondon, problémán ment keresztül, míg egy nap rá nem jött, mi is az élet lényege. A szenvedés, ez itt a lényeg. A kérdés csupán az - hogy John Green-t idézzem -; hogyan jutunk ki a szenvedés labirintusából? Erre kereste a választ.
    Kutatta, és nem adta fel. Hogy miért? Mert erős volt.
    Ez a lány pedig az egyik példaképemmé nőtte ki magát; és egyet mindenképpen tudnia kell. Számomra soha nem fog a feledés homályában megszűnni. Ezt megígérhetem.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen Naomi. Remélem megérted, hogy nem tudok megszólalni ezután. Csak köszönni tudom, és egyet megígérni; te sem fogsz a feledés homályában megszűnni. Imádlak. Đ. xx

      Törlés
  3. Úristen :3 Én már is imádom. :) Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Ú, nekem is nagyon-nagyon tetszett, már most tudom, hogy a továbbiakban is tetszeni fog. Mármint, ha te írod, akkor biztos. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik a bizalmad :3 próbálkozok :) Đ. xx

      Törlés
  5. Hű, Lana! Nem is értem, honnan jutnak eszedbe ilyen fantasztikus dolgok!
    Alig várom, hogy tovább olvashassam, csak így tovább!! :))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon régi ötlet, de jól esik, hogy tetszik :) Đ. xx

      Törlés