2014. szeptember 28., vasárnap

:(

Megírtam egy Ziall sztorit, és ki is tettem, de valahogy kitöröltem. Bravó nekem. Szerencsétlen vagyok, már megszoktam. Mindegy, lázadásból nem írom újra.
Amiért pedig ma részt tettem volna fel; Naomi Greggel csináltunk egy új blogot. Sokkal lelkesebb voltam 5 perccel ezelőtt, de kiakasztott  a bénaságom...Szóval nézzetek be ha van kedvetek :)
(nagyon szeretlek Loraa*-*)

Photograph tartalom:

Niall Horan a főiskola utolsó évére mindent teljesített, amire csak vágyott; kiváló tanulmányi eredményeket, szerető családot, tökéletes párt. Hát nem ez volt a legtökéletesebb alkalom, hogy minden összedőljön, akárcsak egy kártyavár? Niall hazautazik, hogy összeszedegesse élete kártyavárának szertehullott darabkáit, egyetlen ajándékot hátrahagyva szerelmének. Louis örökre a szívében él, s ha végül az élet kijátssza magát, talán újra egymásra találnak, de az is lehet, hogy az egyetlen, ami marad a minta szerelmükről az csak egy kép, és egy ígéret, amit mantraként suttognak a nehéz napokon: Örökké...

6 megjegyzés:

  1. Kar h nem irod ujra:(( szeretem a ziall sztorikat:/ ezt a torit meg biztos h olvasni fogom es bizom a boldig vegben:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de mérges lettem, de ha szeretnéd, akkor csak miattad, csak ha megkérsz, újra írom :) És ne aggódj, boldog lesz :) Đ. xx

      Törlés
    2. Akkor nagyoooon szepen kerlek:)

      Törlés