2014. szeptember 20., szombat

Lost souls~Larry

Sziasztok :) Úgy tűnik ez egy Larry Stylinson hétvége, sajnálom, ha valakit zavar, de most ezek kerültek sorra. Ezt a Lost Souls c. dal ihlette, amit Harry Styles, és Kodaline írt. Mindenkinek szép hetet :) Jó olvasást :) Đ. xx

(saját)

Minden egyes ember a Földön - valaki titokban, valaki nyíltan - úgy érzi, hogy nem teljes amíg nincs mellette Az a valaki. Lehet az embernek szerető családja, lojális barátai, ha nincs mellette egy pár. Velem is ez volt.
Imádtam az életem, az álmaim megvalósítása közepén tartottam, nem küzdöttem anyagi problémákkal, a családomban egy-két viszályon kívül nem volt balhé, a barátaim pedig elfogadtak engem olyannak, amilyen vagyok. Mégis hiányzott az az ember, aki esténként elmondja nekem mennyire szeret, akivel kézen fogva sétálhatok...jó, fogalmam sincs milyen lehet a szerelem, de a filmekből és az engem körülvevő emberekből ilyesmire következtettem. A lényeg, hogy nekem kellett, és kész. 
Éjszaka volt már, talán már éjfél is elmúlt, mégsem zavart ez a tudat abban, hogy rójam az utcákat. Valami egyszerűen nem hagyta, hogy otthon legyek, s rendes emberek módjára aludjak. A szívem hevesebben vert, a légzésem szaporábbá vált, s tekintetem folyton keresett valamit. De fogalmam sem volt mit. Amíg meg nem láttam Őt.
Felismertem a göndör hajáról, s hihetetlenül vékony lábairól. Harrynek hívták, ő is az X-factorba jelentkezett, s be is került a válogatón. Tudtam ki ő, hiszen azt a rekedtes, mély, erős hangot nem lehet elfelejteni egykönnyen, pláne azokat a göndör fürtöket, a csibészes mosolyt, s az átható zöld szempárt. Nem mondom, hogy nem figyeltem fel rá, de még soha életemben nem beszéltem vele.
Azt hiszem ő is felismert.
A sötétben a körvonalai beleolvadtak a környezetbe, csak egy halvány alakot láttam, de éreztem tekintete perzselését a bőrömön. Engem a közeli lámpa fénye tökéletesen megvilágított. 
- Louis, igaz? - hallottam meg a rekedt hangot, s végig futott rajtam a libabőr, de nem a hideg levegőtől. 
- Harry. - bólintottam felé, majd néztem, ahogy a meleg leheletem szürkén gomolyogva tűnik el az éjszaka sötétjében. 
 - Nem hittem, hogy találkozni fogok valakivel is. - hangjából a csodálkozás csengett, és egy lépéssel közelebb lépett, így a lámpa arany fénye őt is maga köré vonta, felfedve egyszerű szerelését. Egy elnyűtt szürke pulcsit viselt, amin valami csapat neve, és egy szám állt, a kapucni félig lecsúszott a fejéről, teret adva a rakoncátlan göndör tincseknek. Egyszerű fekete gatyája segített neki hangtalan árnyékként végig osonni az utcán. Mondhatnám, hogy tökéletes volt, de azzal nem fogom meg a lényeget.
- Nos, én is ezt gondoltam. Te miért nem alszol? - kérdeztem kíváncsian, hogy megszakítsam a kissé kínossá vált társalgást.
- Ezt én is kérdezhetném. Amúgy nem tudtam aludni, egyszerűen sétálnom kellett. - vont vállat közömbösen, nekem viszont a szívverésem is leállt egy pillanatra, 
Mi van, ha ez a sors? Mi van, ha megunta, hogy ketten szenvedünk szerelem nélkül, s ma este nem hagyott minket aludni? Talán azért jártuk az utakat, mert kerestünk valamit, és most megtaláltuk.
Azon az estén két elveszett lélek talált egymásra.
És, hogy mi történt az után a sors fordító este után? Hát hogy is mondjam hosszú utat tettünk meg, míg végre egymásra találtunk, de hé! Az a lényeg, hogy megtettük, nem? 
Évek teltek el azóta az este óta, mióta nem hagyott minket aludni elveszett lelkünk fájdalma, s azóta is sokszor sétálunk esténként. Megszoktuk, hogy az éj leple alatt olyan titkokat osztunk meg egymással, amit valószínűleg nappal nem tudnánk. S sok időbe telet rájönnünk, hogy a barátság nem elég kettőnknek. 
Most már tudom mit jelent a szerelem, hiszen nem minden az, ami látszik. Az érték nem abban van, hogy kimondja neked valaki, hogy szeret, hanem a szenvedélyben, ami bujkál e szóban. A szerelmet ne azzal definiáld, hogy kézen fogva sétáltok az utcán, hanem azzal, ahogy a párod fülig érő vigyorral az arcán tekint összekulcsolt kezeitekre. A lényeg a részletekben rejlik, ennyi a titok. 

10 megjegyzés:

  1. *__________________________*

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eddig nem komiztam, viszont már hónapok óta követem figyelmesen a blogod és imádom! Az ok pedig, hogy részemről nincs kommentárod, hogy mindig telefonról olvasok és onnan nagyon nehezen tudom összehozni a dolgokat. Ezt is 40 percek ügyködtem, pedig nem valami hosszú! Mindenesetre imáááádoom ahogy írsz és a storyk is mehfogalmazhatatlanul jók! ;)
    Ha szabad ilyet írnom, lenne két kérésem!
    1.: Az én kedvenc párosom Ziam, de sehol nem találok róluk szóló történetét, csak angolul, és az angolom nem valami jó. Így arra kérnélek, hogy írtál e egyet a kedvemért? A story mindegy, csak Ziam legyen! ^^
    2.: Kérlek belinkelnéd az ennek a történetnek a megihlető Lost Souls c. számot, mert érdekelne, de nem vagyok egy ész és tuti, hogy rossz számot találnék meg! :D
    Előre is nagyon köszönöm és mihamarabbi új részt! ^^
    Xx Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon örülök, hogy itt vagy már hónapok óta, és azt is, hogy tetszik amit csinálok :) A kérdésre válaszolva pedig;
      1. Természetesen írok neked, de már van pár megírva nálam is magyarul :)
      2. A dal még nem jött ki, csupán egy projekt nekem ez, hogy mivel kijött a lista, hogy melyik dalt ki írja, így úgy gondoltam, hogy mielőtt kijön az album én megírom a sztorijukat. Tehát még rajtuk kívül senki nem hallotta ezt a dalt :) Đ. xx

      Törlés
  3. Szia!!! :))
    Igaz, tudod már nagy vonalakban, mi is a véleményem erről, de azért leírom ide is... Imádtam!!! Tudnod kell, hogy egyszerűen csodásan írsz, csodás amit és ahogyan csinálsz.
    Valamiért minden történeted végén úgy érzem, mintha azok befészkelnék magukat a szívem legmélyebb bugyrai közé. Hogy csinálod ezt?!???!!!
    NAGYON várom a kövit. :)
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Tudom, de köszönöm, hogy még egyszer elmondtad :) Örülök, hogy ilyen hatással van rád :) Đ. xx

      Törlés
  4. Szia :D Nagyon szép történet volt. Egyfajta szomorkás, megindító hangulattal. Pont az én hangulatomhoz passzol. Gyönyörű. :D Ügyes vagy, gratulálok. :D Puszi xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D Örülök ennek, és köszönöm :) Đ. xx

      Törlés