2014. szeptember 9., kedd

Te, én, és a végtelen horizont~Narry

Sziasztok :) Ezt még hetekkel ezelőtt írtam egy novella író versenyre, ami végül nem lett megrendezve, szóval úgy gondoltam megosztom, bár hétköznap nem szoktatok annyira aktívak lenni...de nem baj. a hétvégén 2 One Shot-ra is számíthattok úgyhogy készüljetek fel. Szép hetet nektek :) Jó olvasást :) Đ. xx
(saját)


Ahogy a partra értem egyből lekaptam magamról a papucsomat, s mezítláb merészkedtem le a hófehér homokra. Halvány mosolyra húztam a számat, ahogy megéreztem az apró szemcsék masszírozását a talpamon. Ezen a szakaszon senki nem tartózkodott, csupán én kémleltem a végtelennek tűnő habokat.
Így, hogy közel, s távol nem voltak emberek bátran játszottam a tengerrel. Térdig sétáltam a jéghideg vízben, várva egy nagyobb hullámot, közben élveztem, ahogy egy-egy mini cunami gyengéden csapdossa a combomat. Mikor azonban egy nagy hullám közelített, fehéren fodrozódva, nevetve menekültem a sekélyebb részhez.
- Most vagy először tengerparton? - hallottam meg a hátam mögül egy rekedtes hangot, ami miatt még a vér is megfagyott az ereimben. A közeli szikláról visszacsapódó hullámok lefröcsköltek, ezzel lelapítva felzselézett szőke tincseimet.
- Nem. -válaszoltam a göndörkének, majd a száraz homokra huppantam. Figyeltem, ahogy a víz végeláthatatlan tömege egyre jobban magához vonzza a fénylő korongot az égen.
- A tengerparton nőttem fel. - vontam vállat, s félszemmel követtem a göndörke ruganyos mozgását. Olyan dögös embert, mint ez a fiú még soha életemben nem láttam. Szakadt fekete gatyája második bőrként tapadt formás combjaira, egy Ramones logós póló lógott kidolgozott felső testén, szemeit pilóta napszemüveg takarta el.
- Olyan voltál, mint az öcsém. Ő is mindig menekül a hullámok elől. - a fiú mellém telepedett, s miközben beszélt a távolba meredt, egy olyan helyre, amit csak ő láthatott. Magamba szívtam a a friss sós levegőt, úgy hiányzott már. Évek óta nem jártam itthon, talán ezért viselkedtem ovisként.
- Itt nőttem fel. Csak rám törtek az emlékek. - magyaráztam, bár nem tudtam miért árulom el ezt a göndörkének. Még a nevét sem tudtam. - Niall Horan vagyok. - mondtam, hogy végre fényt derítsek a titokzatos fiú kilétére.
- Harry Styles. - villantott rám egy féloldalas mosolyt, amitől arca két oldalán mély gödröcskék jelentek meg. Bennem tűzijátékot keltett ez a tette. Néztem, ahogy egy lapos követ megfog, s elhajítja úgy, hogy az alig fodrozódó vízfelszínen négyet pattanjon. Tökéletesen tudott kacsázni, de mi mást gondolhattam volna? Harry Styles maga a megtestesült tökéletesség.
- Gondolom kíváncsi vagy miért is jöttem ide, egy teljesen ismeretlen fiúhoz. - nem kérdezte, csupán kijelentette. Valahogy egyből túl szimpatikusnak találtam őt. - Láttam, ahogy a habok közt játszol, és mérhetetlen vágyat éreztem, amiatt, hogy odamenjek hozzád. Szóval nem ellenkeztem. Tudom furcsa, de muszáj volt ide jönnöm- sóhajtott fel, s egy kicsit sem jött zavarba őszinte megnyilvánulásán. Tekintete még mindig a végtelennek tűnő horizontot kémlelte.
- Akkor engedd, hogy megismerjelek Niall Horan. - mondta egy hosszabb szünet után, amiben feldolgozhattam Harry érdeklődését szerény mivoltom felé. Felemelte képzeletbeli kalapját, mire felkuncogtam.
- Mit szeretnél tudni? - kérdeztem, miközben a térdeimet a mellkasomhoz húztam, hogy karjaimmal átfogjam, s arcomat Harry felé fordítva pihentessem rajta.
- Mindent. - vigyorgott rám, s levette magáról a napszemüveget, azokat a gyönyörű smaragd szemeket vétek eltakarni azokkal a lencsékkel. A zöld íriszének mélysége megfogott és magába szippantott.
- Azt elég sok időbe telik elmondani. - krákogtam, hogy feloldjam a feszültséget, amit én okoztam azzal, hogy hogy mereven bámultam a göndörke két szemét. Azt mondják a szem a lélek tükre. Ha ez így van, akkor ő a legszebb, legtisztább lelkű ember, akivel valaha találkoztam.
- Van időm. - két karjával megtámasztotta magát hátul, így kissé ferdévé tette testhelyzetét. Csak néztem, ahogy a tette hatására kidagadnak karizmai. Mintha csak bizonyítani akarná, hogy tud még az előbbinél is dögösebb lenni.
Elkezdtem mesélni, s ő is egy csomó dolgot osztott meg magáról. A nap már lebukott mikor a göndörke ölébe hajtva a fejem hallgattam tovább a történetét. Megnyugtatott mély, rekedtes hangja. Az idő előre haladtával egyre inkább körvonalazódott Harry Styles, aki nem csupán egy dögös test. A belsője az, ami megfogott, s többé nem engedett el.
Fölém hajolt, így eltakarta az éjszaka égbolt egy részét, de nem bántam. Sokkal szebb volt ő annál. Feje körül glóriaként rajzolódtak ki a csillagok, zöld szemeivel folyton engem pásztázott, a reakcióimat lesve, közben dús ajkával megannyi lényeges, és kevésbé lényeges dolgot mesélt. Talán ez volt az a pillanat, amikor visszavonhatatlanul beleszerettem Harry Stylesba.

9 megjegyzés:

  1. húúú...... haaa......na hát............. Istenem, de szép volt! :D Semmi szexualitás és tökéletes. Minden egyes történeteddel meglepsz, mert egyre jobbak. :D Ezt el fogom még olvasni egy párszor. :D gyönyörű nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, köszönöm, ebbe nem szabadott semmi túlfűtött jelenetet rakni, de azért egy kis patting a homokban belefért volna...na majd máskor...Ürülök, hogy így gondolod, boldoggá tesz :)) Đ. xx

      Törlés
    2. Ebben nem lehetett túl fűtött jelenet (mondjuk egy kis tapi a homokban belefért volna,de majd egy másik történetben) Köszönöm a dicséretet, és örülök, hogy tetszik :)) Đ> xx

      Törlés
  2. Istenem, nagyon édes, szuper, gyönyörű, csodás, KLASSZ ( ;) ) volt! Imádtam, és ez nem kifejezés rá!!! És egyetértek Zsuzsával, tényleg egyre jobban fejlődsz, habár régen sem volt rossz az írásmódod, sőt!
    Szóval csodás lett. És imádtam.
    És izgatottan várom a kövi sztoridat!!!
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Annyira jó ezeket olvasni. Köszönöm, hogy így gondolod, és áhh csak köszönöm :)) Đ. xx

      Törlés
  3. Nagyon aranyos lett, hihetetlenül édesek voltak.
    Imádom ahogy fogalmazol, és csatlakozom az előttem szólókhoz, teljesen látványos fejlődésen mentél át szerintem. Régebben is imádtam az írásmódod, de most valahogy még jobban imádom és még jobban elvarázsol.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, nem rég olvastam vissza az egyik legelsőt...iszonyat béna, ahhoz képest ez nagyon jó, szerintem. Szóval magamhoz képest jó vagyok. örülök, hogy ti is észrevettétek, mert én próbálok minél jobbat nyújtani...Örülök, hogy ez is elnyerte tetszésedet, és, hogy már ilyen régóta itt vagy velem :) Đ. xx

      Törlés
  4. Wifi mentes koli miatt sajnos még csak most sikerül kommentelnem, ezért elnézést! És hát... mit mondjak, amit még nem hallottál? Ugyanazzal szolgálhatok csak, de talán nem bánod, hogy ide is leírom, mennyire tehetséges is vagy! Annyira tetszenek az ilyen történetek, az egyszerűség, ami magában épp elegendő. Nagyon tetszett, igazán gyönyörű volt :))
    csak így tovább, én itt leszek!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy itt vagy :) Köszi, hogy itt vagy, és örülök, hogy elnyerte ez is a tetszésedet :) Đ. xx

      Törlés