2014. július 28., hétfő

Award 4.

Köszönöm Mary-Anne, hálás vagyok, amiért gondoltál rám :)




Szabályok:
1. Tedd ki, hogy kitől van a díj.
2. Írj magadról 11 dolgot.
3. Válaszolj 11 kérdésre.
4. Tegyél fel 11 kérdést.
5. Küld tovább 11 embernek.

11 dolog rólam:
1. Nincs ihletem, ezért nem írtam eddig.
2. Pár nap múlva itt a névnapom.
3. Most türkiz színű a körmöm.
4. Most kezdtem el nézni a Gossip Girlt, egy erőszakos barátnőm miatt, de nem bántam meg :) (tudom, hogy olvasod kis hippim :3)
5. Megcsináltam a telefonomon a UK zászlós billentyűzetet, és oda-meg vissza vagyok tőle, annyira imádom.
6. Van egy amerikai zászlós sálam.
7. A tesóm épp nyaggat, hogy legózzak vele.
8. De én utálok legózni.
9. Csak ezt tesóm nem tudja elfogadni
10. Ma van Cher szülinapja.
11. Nevelő apukám szakács, én viszont a pirítóst is elégetem.

Válaszaim:
1. Van valami amuletted/szerencse tárgyad/ereklyéd?
Egy hangjegyes nyaklánc, hogy tudjam merre haladok, és egy piros szalag, hogy emlékeztessen a múltamra.
2. Kedvenc étel?
Almás-fahéjas gombóc.
3. Kedvenc ital?
Light Cola.
4. Kedvenc film?
Pán Péter.
5. Kedvenc ország/város?
Soroljam? London, Los Angeles, Párizs, Tokió, Velence, Miami, San Francisco...igazából minden Magyarországon kívül.
6. Van olyan, amit egy emberben nagyon utálsz?
Ha nem becsületes, ha kényeskedik, és beképzelt.
7. Legjobb dolog ami valaha történt veled?
Egy fiú azt mondta szeret :3 (Csak a tesóm, a pasik elkerülnek a rondaságom miatt...)
8. Legrosszabb dolog, ami valaha történt veled?
Amikor rájöttem, hogy milyen kevés ember maradt mellettem, jóformán senki.
9. Félsz valamitől?
Bogaraktól, főleg a pókoktól, és a magasságtól.
10. Mikor voltál igazán szerelmes?
15 éves leszek pár hét múlva, nem igazán mondhatom, hogy szerelmes voltam már, de persze éreztem már olyasmit. Viszont kicsi voltam még, és nem volt viszonzott. 5.-ben jártunk, megcsalt, de én tovább áhítoztam érte 3 évig. De büszkén mondom, hogy túltettem magam rajta, nehéz menet volt, de ilyen köcsög ember nem érdemelheti meg, hogy szeressem.
11. Pasi ideál?
Zöld szem, göndör haj, gödröcskés mosoly, magas, iszonyat jó lábak, és dögös stílus. Nem tudom ti ki is lehet...

Kérdéseim:
1. Ki a példaképed?
2. Milyen színű a fogkeféd?
3. Mi a kedvenc helyed a földön?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Milyen a stílusod?
6. Jellemezd magad pár szóval.
7. Mi az álmod? ( Nem muszáj elmondani, de érdekel hogy mit vársz az élettől)
8. Szoktál kívánni pl 22:22kor, vagy éjfélkor? Mert most pont annyi van, én kívánok...
9. Mi rímel a kilenccel?
10. Milyen társadalmi szerepet töltesz be a sulidban?
11. Ki a kedvenc párosod?

Küldöm:
Komolytalan komolysággal

2 megjegyzés: