2014. július 17., csütörtök

Valami más...

Sziasztok :) Ez most nem one shot, említettem, hogy tervezek egy blogot, nos itt van nehány mondat ami bevezet titeket abba, mire is gondoltam. Mint említettem perverz, és hát várom, hogy mit szóltok hozzá. Ha tetszik akkor megcsinálom, de szeretnék a fejlécben segítséget kérni...:) D. xx


Mindenki vonzónak találta őt, legyen az nő vagy férfi, valahogy megbabonázta az embereket a göndör fürtök, gödröcske, és a smaragd szem. Azonban az utóbbi időben ő sem volt már a régi, csillogó zöld szemei tompává váltak, s ha valaki láthatta gödröcskéit az már szerencsés volt. Louis az volt, s bár nem értett egyet azzal, ahogy Harry bánt életével tudta nem szabad beleszólnia. Muszáj volt neki úgy élnie ahogy, hiszen mostohaapja anyja halála után nővérét akarta piacra dobni, de Harry jelentkezett helyette, a lány nagyon fontos volt számára. Nevelőapja, Liam, alig volt 5 évvel öregebb nála, s egy hatalmas ipart vezetett. De nem akármilyen ipart, tulajdonképpen saját gyereke testét árulta. Harry pedig tűrte, nem tehett mást.
Egy nap más volt, mint a többi. A törzsvendége, Zayn után egy új fiú érkezett. Niall szőke tincsei, s tengerkék szemei megbabonázták őt, úgy ahogy senki más. A göndörke azt hitte a szöszi más...s hogy valóban ugyanolyan érzéketlenül fogja dugni, ahogy a többiek, vagy képes megváltozni? Harry nem tudta, de végülis nem volt más feladata, mint hagyni, hogy tárgyként bánjanak vele, és partnerét eljuttatni a csúcsra. Ennyi volt a feladata, hiszen ő egy férfikurva.

8 megjegyzés:

  1. Hmm, hát ilyennel még nem találkoztam, érdekesnek tűnik. Plusz pont meg, mert Narry :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se, és elvileg nem akartam ilyet, de egyedi akarok lenni...igen van benne Larry, Narry és Zarry is :) D. xx

      Törlés
  2. Ú, nekem nagyon tetszik, izgalmasnak ígérkezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fhu, pozitív csalódás, hogy ezt gondolod :) D. xx

      Törlés
  3. Szia! Nagyon tetszik! Mindenképp jöhet.
    Puszi:Emma

    VálaszTörlés