2014. július 23., szerda

Évforduló~Narry

Tudom rövid, tudom bénácska, tudom rég nem hoztam részt, és tudom, hogy ma van július 23. ami egyet jelent a One Direction négy éves évfordulójával, szóval ezzel a résszel csak szeretnék köszönetet mondani az 5 fiúnak, és nektek, hiszen 1 hónapja nyitottam az oldalt és 22 feliratkozó, egy csomó pipa és komment jött, amiért nem győzök hálálkodni. Csak köszönöm :) Đ. xx


Megnyitottam a twitter fiókomat, ami kellemes meglepetést okozott, a fanok ma az én emlékeimet elevenítették fel. Végig néztem az összeset, egyet-kettőt be is kedvenceltem, s közben észre se vettem, ahogy pár könnycsepp végig folyik arcomon.
- Hé Baby, mi a baj? - szőke tincsek csikizték meg az arcom, ahogy Niall a vállamra hajtotta a fejét. Oldalra fordultam, hogy egy nagy puszit adjak arcára.
- Csak az emlékek. - felelem miközben újra a képernyő felé fordultam, egy kicsit nyugodtabban, most hogy életem szerelme átölelt. A szőkeség mellém telepedett, s miközben néztük a képeket elkezdte piszkálni a hajam.
- Olyan göndörke voltál. - mutat a képernyőre, s nevetve hasonlítja össze mostani és régi ábrázatom.

- Te meg szőkébb. - vágom rá, és beletúrok a hajába. Úgy szeretem ezt csinálni, a puha tincseit az ujjaim köré tekerni, felfedezni, hogy mikor megy át barnából szőkébe. 
- Mindannyian változunk, Harry. - suttogta mosolyogva, erről eszembe jutott valami.
- Emlékszel, mikor még fogszabályzós voltál? - kérdezem, ő pedig nevetve bólogat.
- De utáltam. 
- Szerintem viszont nagyon szexi voltál azzal is. De örülök, hogy végre szépek a fogaid. - bizonyítás képen nyelvemmel végig simítok tökéletes fogsorán, hogy aztán még tökéletesebb csókban forrjunk össze.


- Jó nekem meg tetszett a bongyori hajviseleted. - suttogta be a számba. Pontosan ugyanezt mondta olyan 3 évvel ezelőtt, mikor összejöttünk.  
- Már említetted.. - kacsintottam rá, s élveztem a pirulást amit ennyi idő után is ki tudok váltani belőle egyetlen gesztussal,  majd tovább lapoztam. Átéltem minden egyes pillanatot Vele, hogy aztán újra elraktározzam magamban.
- Figyelj Harry, éhes vagyok. Rendelünk valamit? - ült fel végül a fekvő testhelyzetből. Akaratlanul is elkezdtem kacagni, s már tárcsáztam is a kedvenc éttermünk számát. Igaz, hogy Niall már nem annyira szőke, már nincs fogszabályzója, az énekhangja javult, és a régebbi cuki jelzőt inkább szexinek mondanám, de attól még ő Niall Horan Mullingarből. Az idő csak a külsőt változtatja meg, a tényleg lényeges dolgok, amik azzá tesznek minket, akik vagyunk, örökre megmaradnak.


6 megjegyzés:

  1. Nekem annak ellenére, hogy rövid lett, nagyon is tetszett! :) Olyan furcsa, hogy már ennyi idő eltelt...Tényleg olyan gyorsan telik az idő.
    Narry a kedvenc bromance-m, úgyhogy külön örültem ennek is.:3 Imádtam!
    Hozd hamar a kövit! :)
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Ne is mond...4 év úristen. Tudom, megjegyeztem, hogy a kedvenced :) Đ. xx

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszett, a rövidsége ellenére is, és nagyon aranyos lett! :3
    Azt, hogy már 4 év eltelt, fel sem fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök neki :))
      Képtelen vagyok az információ befogadására. Lehetetlen, biztos valami tévedés, nem lehet 4 év.
      Đ. xx

      Törlés
  3. Remélem látod ezt a kommentet, mert hoztam egy díjat neked :))
    http://larrystylinson-one-shots.blogspot.hu/2014/07/6-dij.html

    VálaszTörlés