2014. december 30., kedd

Award 7.

Köszönöm a díjat Danielle Cobbler-nak, igazán megtiszteltél:) 

Szabályok: 
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam: 
1. Elfelejtettem kiírni, hogy fél éves az oldal, te szent ég. Na, majd a kövi történetnél.
2. Nagyon szeretek alkotni, legyen szó rajzolásról, írásról, fényképezésről...egyszerűen imádom.
3. Éppen ezért elég unalmas ember vagyok, mivel szeretek elleni a saját világomban, ahol egyedül csak 5 csodálatos embernek van hely.
4. Életem egyetlen szerelme az öcsém volt, amikor 4 teljes évvel ezelőtt megszületett.
5. 5 évig kézilabdáztam, de egy szerencsétlen baleset következtében a térdemet eltörtem és azóta nem játszhatok.
6. Viszont ebben az évben egy utolsó meccs erejéig beálltam, és ezüst érmesek lettünk:)
7. De persze az sem rajtam múlt, én inkább a szurkoló típus vagyok, azt nagyon tudok.
8. 11 a szerencse számom, és abban is játszottam.
9. Nem szeretem a Karácsonyt.
10. De ettől függetlenül a Last Christmas a csengőhangom egész évben.

10 válaszom: 
1. Mit kaptál karácsonyra?
Amit én szerettem volna az pénzen nem megvehető.
2. Zenével vagy anélkül jobb írni szerinted?
Helyzettől függ, van olyan kedvem, amikor csak akkor tudok egyetlen sort is begépelni, ha dübörög a fülemben valami, viszont az is előfordul, hogy egyszerűen képtelen vagyok arra koncentrálni, amit írok, ha közben Harry azzal a rekedtes husky hangjával a fejemben énekel. 
3. Tervezel komolyabb vizekre evezni az írással?
Csak B terv számomra, ha az A tervem nem jön be. 
4. Játszol valamilyen hangszeren? Min?
A torkom a hangszerem. De egyébként egy kicsit gitáron. 
5.  Van példaképed? Ki az?
Az anyukám a legnagyobb hős a világon. 
6. " Ha megerősítenék, hogy Harry és Louis együtt vannak, boldogabb lennél, mintha a srác, aki tetszik randira hívna."  Ez igaz rád?
Nem tetszik senki. Kivéve Harryt, de a mi kapcsolatunkat nem lehet egy " tetszikkel" elintézni. 
7. Te mindig szoktál olyan bejegyzés alá kommentelni, amit elolvastál?
Megpróbálok, de legtöbbször telefonról olvasok, késő este, amikor hulla vagyok még írni is hozzá. 
8. Ha három szóval kellene jellemezned az életet mik lennének azok?
Küzdés, csalódás, remény. 
9. Mit csinálsz ha nem jön az ihlet?
Az ihlet hiánya a lusta írók kifogása. Egyébként youtube videókat nézek, fan artokat, vagy egyszerűen befejezek egy régebben elkezdett dolgot, esetleg fordítok, de előfordult már az is, hogy a nagyszerű barátaimtól kértem segítséget.
10. És mit csinálsz akkor, ha éppen jön, de pont akkor, amikor az egyetlen hely, ahová írhatnál az a karod?
Van két szép karom, ha nem elég a lábaim is szabadok.

10 kérdésem: 
1. Mi a legfontosabb számodra egy történetben, amit olvasol?
2. Egy történet meg tud téged hatni annyira, hogy a könnyeidet adod érte?
3. Mivel töltöd a szabadidőd?
4. Adni vagy kapni ?
5. Ki a kedvenc shipped, és miért?
6. Vannak olyan blogerrek, akikre példaképként nézel?
7. Miért kezdtél el pont meleg történetet írni?
8. A szüleid vagy a barátaid tudják, hogy ilyen témakörben alkotsz?
9. Sok blogot olvasol? Vagy inkább a könyveket szereted?
10. Mi inspirál téged a legjobban?

Akinek küldöm: 
Kaede
Loraa*-*
Kise
Naomi
Judit
Gabrielle Contu

4 megjegyzés: