2014. december 28., vasárnap

Let me protect you~Larry

Sziasztok :) Tudom, hogy nem életem leghosszabb irománya, de nagyon régóta szerettem volna leírni ezt, és azt hiszem nem is tudtam volna bővebben kifejteni. Remélem azért tetszeni fog, az érzelmekre megint nagyon sok hangsúlyt szenteltem, sajnálom, hogyha ez valakit zavar...Jó olvasást:) 
Lana x

  
Szeretlek.
Hét betű, ezer jelentés. Menedék, kifogás, gyötrelem, boldogság. Azonban a legtöbbször manapság már csak egy szó, amit néha odavetünk búcsúzóul, hirtelen örömünkben, esetleg egy soha be nem tartott ígéretként. Mondhatod naponta ezerszer, vagy egy évben egyszer is, de mikor gondolod komolyan? Átérezzük-e a szó teljes értékét valaha is? De milyen is az a szeretet?
A kérdések, amik olyan régóta keringtek a fejemben, akárhányszor csak használtam ezt a szót, most válaszra találtak. Mégis hosszú ideig képtelen voltam kimondani neki, valamiért úgy éreztem a szeretlek szó csak egy gyenge változata lenne annak, amit én iránta érzek. Ezzel pedig majdnem el is kergettem, de hogy mondhatnám el valakinek, hogy annyira betegesen szeretem őt, hogy az már szavakkal kifejezhetetlen?
Mindentől megakartam védeni, az összes fájdalmát átvenni, a támasza lenni a viharban, a pótszárnya, ha a sajátját letörték, egy segítő kéz, egy legjobb barát, egy sírig tartó társ. Egy szív, ami vele együtt dobban, egy tekintet, ami örökké csak őt látja, egy test, ami felmelegíti a rideg valóságban. Egy hang, ami biztat, amikor senki más, egy menedék, ha az egész világ ellened fordul, egy érintés, amitől a szív is félre ver.
A szeretlek szó meg sem közelítette azt, amit éreztem, mégis miatta elmondtam minden alkalommal, mert az ő szívének szüksége volt rá. Csak ennyi kellett neki; tudni, hogy valaki, akiért megőrülsz viszont szeret. Én pedig bolondultam érte.
Minden pillanatban ő járt a fejemben, minden kék tekintetben az övét kerestem, bár tudtam az ő gyönyörű szempárja egyedi, soha nem találhatom meg a párját, miden nevetésben az ő különleges hangját kutattam. Amikor nem volt velem úgy éreztem magam, mint akit arra kényszerítenek, hogy fél lábbal éljen. És talán ez volt az a szeretet, ami miatt azt a szót használjuk, dolgok miatt, amik magától értetődőek számunkra, de mégis egyetlen dologgá állnak össze. A szeretetté.
Szeretni. 
Elfogadni a másikat, úgy, ahogy van, védeni a széltől is, bátorítani, megmutatni neki az igazi szenvedélyt.
Éppen ez miatt éreztem gyilkolási kényszert, ahányszor csak bántották őt. Pedig annyiszor előfordult...emberek, akik csak úgy merő féltékenységből dobálóztak a "tehetségtelen", "buzi", " jelentéktelen" és hasonló jelzőkkel. Emberek, akik tetteikkel alázták meg. Emberek, akik nem értékelik az én földre szállt angyalomat.
Látni minden egyes nap, hogy egyre jobban összetörik belülről, figyelni, ahogy állmosolyával áltat mindenkit, és én nem tehetek ellene semmit, hallani, ahogy a szomszéd szobában álomba sírja magát. Éreztem magamban a fájdalmát, hiszen amióta csak ismerem, olyan volt mintha össze lennénk kötve egy láthatatlan kötéllel, szavak nélkül is éreztem, amit ő.
Ami pedig a legrosszabb nem tehettem ellene semmit, nem szállhattam szembe az emberekkel, akik az én kicsikémet bántották, nem, mert azzal csak rontanék a helyzeten, még több csúnya megjegyzést tennének a nemi hovatartozásával kapcsolatban.
Ezen felül pedig rólam sem képed leszállni az emberiség, miért nem képesek felfogni, hogy ember vagyok? Hallok, látok, ÉRZEK?

Mindenkinek az életében vannak olyan napok, amikor nem akar tudomást venni a világról, amikor a legtöbb, amit szeretne bezárkózni a szobájába, és kiadni magából mindent, ami csak bántja. Sírni, a párnába üvölteni, összekuporodni az ágy közepén és megpróbálni elmenekülni az álmainkba, egy olyan helyre, ahol minden szép, és semmi sem bánt. Azonban azokon a napokon hiába érezzük a kényszeres egyedüllétre való késztetést, a legtöbb, amire szükségünk van, az egy ölelő kar, ami összetart ha szétesnél.
Éppen ezért nem küldtem el melegebb éghajlatra Louis-t, amikor halkan kopogva kérlelte, hogy engedjem be, pedig igazán azt akartam. Végül azonban vörösre sírt szemmel nyitottam ajtót, de arra már nem voltam kapható, hogy hozzám is érjen. Az ágyam mellé kuporodtam, átöleltem a vállaimat, közben hagytam szabadon lefolyni a szomorúságom jelét az arcomon, az államon keresztül egészen a padlóig.
- Hazza, édesem! - térdelt mellém a szerelmem, hosszú ujjait a térdemre csúsztatta, hogy felkeltse a figyelmem, én azonban csak mereven próbáltam tartani magam, annak ellenére, hogy már az a két szó is érzelmi lavinát indított el bennem.
- Drágám, ne zárj ki. - kérlelt keservesen, mire egy kissé engedtem a merevségemen.
- Csak megakartalak védeni. - suttogtam, s bámultam a fehér falat, amelyet még anno Louis-val festettünk le, s majdnem elmosolyodtam a tudatra, hogyha balra fordulnék láthatnám a hatalmas fekete girbe-gurba betűkkel pingált Boo+Hazz feliratot, amiről az ágyamról fekve tökéletesen szemlélhetek minden egyes nap.
- Engedd, hogy most az egyszer én védjelek meg. - suttogta, s arcát a nyakamba rejtette, apró kezeivel körülölelt engem. Egyetlen másodperbe telt, hogy kifújjam az addig benntartott levegőt, s ellazuljak a szerető karok között. - Minden rendben lesz, együtt túl leszünk ezen. - mondta magát is bátorítva, miközben apró puszikat hagyott a fülem mögött részen át, egészen a kulcscsontomig. Erőtlenül magamhoz öleltem gyengén rázkódó testét, s minden idegszálammal belekapaszkodtam, hogy ne lepjen el a sötétség.
Mindig van fény, mindig van kiút, mindig van remény.
Szorosan lehunytam a szemem, s elképzeltem egy világot, ahol szabadon, a szerelmemet kézen fogva élhetek, amiben még csak hírről sem ismerik az előítélet szót.
Egyszer eljön a mi időnk, Boo. És abban a pillanatban én leszek a legboldogabb ember a világon, hogy mindenki megtudhatja beleszerettem egy földre szállt angyalba, akkor megfoglak védeni mindentől. Egy ember sem beszélhet rólad tiszteletlenül. Majd mi megmutatjuk nekik, hogy kik vagyunk, igaz Boo? Egyszer...egyszer majd eljönnek ezek az idők is...

14 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon tetszett, bár már egy időre herótot kaptam a Larrytől, de sebaj :D
    Nagyon örülök, hogy ennyi figyelmet fektetsz az érzelmekre, szerintem ez nem baj :)
    Puszillak, lelkem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom :D Örülök, hogy örülsz, köszönöm drágám:)
      Lana x

      Törlés
  2. Te lány, tudsz te egyáltalán olyat írni, ami nem tetszik nekem? Nem, nem hiszem.
    Az én részemről, nagyon szeretem, hogy ennyire figyelsz az érzésekre, sokak szemét felnyitod ezzel :) a történet pedig igazán aranyos volt és szomorú. Gyűlölöm, hogy az emberekben ennyi rosszindulat lakozik. De sajnos, ezt gyökerestül sosem fogjuk tudni kiírtani..
    Még mindig imádom az írásod, és ezt azt hiszem még jó néhányszor hallani is fogod :):P
    kellemes szünetet .!
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon megmosolyogtattál. Az érzések szerintem a legfontosabbak, a kis dolgok, amik egy egésszé állnak össze, egy pillantás, egy félrevert szívdobogás...Én is nagyon gyűlölöm azt a sok rosszindulatot, amit egy ember tud birtokolni, talán ezért is írok ennyiszer róla, azonban ezzel semmilyen változást nem tudok létrehozni, de sosem adom fel. Kellemes szünetet:)
      Lana x

      Törlés
  3. Azt szeretem benned, Lana a legeslegjobban, hogy valahogyan, de azonosulsz a különböző sztorid, különböző szereplőivel.
    Szerintem érted, mire gondolok, úgyhogy nem is magyarázkodom. :)
    Szeretem, ahogy kifejted érzelmeidet, és valamiért, de örülök, mikor fellelem bennük magamat.
    Csodásan írsz, állíts bármit; ez örök igazság marad, hun.
    Pusy: Naomi Greg x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt szeretem benned a legeslegjobban, hogy kiemeled azokat a dolgokat, amikre fel sem figyelek. Köszönöm, hogy biztatsz, babycakes.
      Lana x

      Törlés
  4. Csodás lett! Imádtam. Egyszerűen nagyszerű. Én egyáltalán nem bánom, hogy az érzelmekre fektetted a hangsúlyt hisz ez fontos. :) Mindig olyan nehéz kommentelni, mert egyszerűen nem tudom mit írjak, amivel kellően dicsérem az írót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed, örülök, hogy így gondolod, mert imádok az érzésekről írni, akció nélkül...hidd el, mindenkinek sokat jelent egy 'tetszik' komment is. Szép szünetet:)
      Lana x

      Törlés
  5. ,,Egyszer eljön a mi időnk, Boo. És abban a pillanatban én leszek a legboldogabb ember a világon, hogy mindenki megtudhatja beleszerettem egy földre szállt angyalba, akkor megfoglak védeni mindentől. Egy ember sem beszélhet rólad tiszteletlenül. Majd mi megmutatjuk nekik, hogy kik vagyunk, igaz Boo? Egyszer...egyszer majd eljönnek ezek az idők is..." ez nagyon meghatott! Főleg ez utolsó! Nagyon jó volt!
    ui: Remélem jól teltek és telnek az ünnepek! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól a résztől megmondom őszintén féltem...mert az csak egy összevissza zagyvált ígérgetés, aminek nem igazán van logikája...de, szerettem volna leírni, hogy mit gondolnék, ha én ugyanebben a helyzetben lennék, és mivel mélyről írtam...hagytam. Úgyhogy örülök, hogy pont ezt emelted ki. Én is nagyon remélem, hogy jól telt a karácsonyod, és a szeretteiddel tölthetted:)
      Lana x

      Törlés
  6. Istenem te lány! Most azon gondolkodom, hogy te bele látsz a fejembe, gondolataimba, vagy nem is tudom, de tökéletesen azt írtad le, amit én is gondolok, érzek erről a témáról. Nem tudom megérteni az embereket. Mérhetetlenül imádom a történeteidet, és azt a beleélést, amivel írod őket! Leírhatatlanul! :)
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Titokban gondolat olvasó vagyok, de pszt, nem akarom elijeszteni az embereket ezzel a csodálatos képességemmel. Én is értetlenül meredek egyes emberek életfelfogásán, de nincs más hátra,mint beletörődni. A világ egy szar hely, de vannak dolgok, amikért érdemes élni.
      És azt vallom; csinálj mindent a szívből, vagy sehogy. Köszönöm, hogy észrevetted, és a véleményedet. Remélem szép Karácsonyt tudhatsz magad mögött, a szeretteiddel karöltve.
      Lana x

      Törlés
    2. Meg tudsz engem is tanítani rá?? :DD
      Az emberek pedig buták! (Nem akartam csúnyább jelzővel illetni társaikat :/) Az élet apróbb örömei meg nem mindig tudják egyenlíteni a fájdalmakat, viszont elég erőt tudnak adni, hogy döcögve, de túlélj..
      Pontosan! Ha nem szívből csinálsz valamit, az nem sülhet el jól! :/
      Viszont remélem én is, hogy szépen telt a karácsonyod és teljen élvezetesen a szilvesztered! ;)
      Xoxo Nikol D. :))
      U.i.: Sorry ha néhol kicsit értelmetlen, de így hajnali egykor nem vagyok a dolgok magaslatán, viszont nem tudtam megállni, hogy ne válaszoljak! ^^ :D ;)

      Törlés
    3. Sajnálom, ez egy velem született dolog :D És igen, sok jelzőt tudnék mondani én is, de maradjunk a butánál. Teljesen egyet értek veled, nem egyenlítenek de ott vannak, és ennyi elég. Köszönöm, elment egy Karácsonynak, a Szilveszterről még nem nyilatkozom:D De remélem neked is klassz lesz:) Semmi gond, megvagyok tisztelve, hogy hajnali 1-kor azzal foglalkozol, hogy nálam válaszolj:)
      További szép szünetet
      Lana x

      Törlés