2014. december 6., szombat

x

Sziasztok :) Nem sztorival jövök sajnálom, de....úgy döntöttem őszinte leszek veletek. Hiszen megérdemlitek, ti akik több, mint fél éve bátorítotok engem. Szóval...sokszor említettem, hogy nem vagyok jól, ezért lehet, hogy pocsékabb munkát adok ki a kezeim közül, de...szóval ez nem egy nátha, amiből pár nap alatt kikúrálnak. Nehezen írom le, hiszen összesen 3 ember tudja rólam ezt, és ők tényleg nagyon fontosak nekem, de...szóval pánikbeteg vagyok, a rosszulléteim száma pedig egyre csak nő. Egyáltalán nem szeretném, hogy sajnáltatásnak vegyétek ezt, csupán ez kihat mindenre, amit csinálok; legfőképp az írásomra. Tisztában vagyok vele, hogy a teljesítményem eléggé csökkent, de nem vagyok olyan állapotban, hogy jobbat tudjak kisajtolni magamból...Emiatt döntöttem amellett, hogy elvonulok egy kicsit, próbálom helyre tenni magam, és újult erővel térek vissza, azonban 2 problémám is van ezzel. Az egyik, hogy nem tudom, hogy valóban visszajönnék-e, a másik pedig...ti. Nagyon hálás vagyok mindannyitoknak, amiért támogattatok, de félek, hogy ez a szünet, csupán ahhoz vezetne, hogy elveszíteném mindazt, amit nagyon sokáig építgettem. Tudnotok kell, hogy sosem gondoltam, hogy 43 feliratkozóm lesz, és hogy hamarosan átlépem a 40.000-es nézettséget. Gondolom észrevettétek mennyiszer akartalak titeket itt hagyni, annyiszor búcsúztam, hogy az már szégyen. Tudom, hogy hálátlan vagyok, de...értitek. Őszinte akartam lenni veletek, és egyáltalán nem várom el, hogy kommentben bármit is mondjatok, persze örömmel veszem, mint mindig, ezt egyetlen dolog miatt írtam; mindenki megérdemli az őszinteséget. Tényleg nagyon szeretek mindenkit, és hálám örökké üldözni fog.
Lana x 

18 megjegyzés:

  1. Bocs,de nem bírom megállni,hogy ne írjak! :/
    Csak annyit tudok mondani,hogy nem csalódtam benned egyáltalán,sőt...nem ismerlek,de azt lehet mondani büszke vagyok rád. A teljesítményed pedig fantasztikus! Nem kell aggódni,mert nem hagytál cserben! Várok ameddig kell,türelmes vagyok és leszek! Kicsit átérzem a problémád,én asztmás voltam... Nagyon rossz volt...
    Mind1. A lényeg az,hogy mikor úgy érzed neked jó akkor írj,nem erőltetem-eleve a te blogod,te irányítod.
    Ígérem nem hagylak cserben és itt leszek mikor visszatérsz! :)
    Ui. Remélem nem baj,hogy komiztam.... :/
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem zavar, hogy írtál, köszönöm a támogatásod. Nagyon meghatottak a sorjaid, igazán köszönöm, hogy így gondolod, és hálás vagyok, amiért türelmesen vársz. Köszönöm :)
      Lana x

      Törlés
  2. Nem is tudom mit mondjak, azonban mindenképp szerettem volna mondani valamit. Habár, szinte ugyanazokkal a szavakkal tudok csak szolgálni, mint Cool Girls, elszeretném mondani, hogy őszintén remélem, hogy jobban leszel! Igazán fantasztikus író vagy, és valóban, nagy elismerésem ahhoz, hogy még így is hoztál nekünk történeteket! Mert mindehhez képest, nagyon is jól, sőt, fantasztikusan megalkottad őket! És tudom, hogy nem hiszed el, pedig ez így van! :)
    Mi itt vagyunk melletted, és még ha csak messziről is, de támogatunk, és várunk, ameddig kell. Az a legfontosabb, hogy jobban legyél!
    Szóval, remélem, hamarosan minden a helyére kerül, habár nem sokat tudok a pánikbetegségről.
    Mi itt leszünk, minden jót! :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudom mondani mennyire hálás vagyok, amiért támogatsz. Hatalmas köszönet érte. Én is nagyon remélem hogy túl leszek rajta hamar.
      ( Elég annyit tudni erről, hogy remegsz, nem kapsz levegőt, és szédülsz...egyik One Shot-ban, amelyikben Louis majdnem öngyilkos lett leírtam)
      Lana x

      Törlés
  3. Őszintén remélem,hogy jobban leszel.
    Az írásod meg per-fect.:)
    ZS.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod :)
      Lana x

      Törlés
  4. Sajnos én sem tudok majdnem semmit a pánikbetegségről, de nem is ez a lényeg.
    Ha jól emlékszem, az elejétől itt vagyok,de mindegy is, a lényeg, hogy ahányszor azt írtam, hogy csodálatan írsz, az tényleg úgy volt. És szerintem egyáltalán nincs miért aggódnod, mert akármennyi idő szünetet is tartanál sokan itt várnának téged, de az biztos , hogy én igen.
    Szóval nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy imádom amit csinálsz, és ha úgy döntesz, akkor várlak vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár hete került ki egy történet, amiben Louis depressziós volt, és vagdosta magát. Abban a történetben leírtam milyen, mikor pánikrohama van az embernek.
      Köszönöm a támogatást, nagyon sokat jelent, az hogy nem pártoltál el tőlem, és azt gondolod, amit leírtál.
      Egyáltalán nem szeretnék szünetet tartani, de nem akarlak titeket olyan történettel kárpótolni, ami nem jó. Van egy csomó olyan történetem, ami egyszerűen nem jó, ezért nem osztottam meg. Úgyhogy írok, és amint olyat alkotok, ami elfogadható megosztom. Köszönöm még egyszer.
      Lana x

      Törlés
  5. Lana!
    Fel a fejjel !
    Senkinek nem okoztál csalódást !
    Mindenkinek vannak jobb-rosszabb napjai .
    Én ugyan ebben szenvedek ..áttudom érezni .
    Igyál nyugtató teákat ...hidd el sokat segítenek majd.
    De első sorban ki kell beszélned a problémáidat!!
    Remélem rendbe jössz ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is legyél sokkal jobban, ha hasonló helyzetben vagy! Fogadd meg a saját tanácsod...és köszönöm :)
      Lana x

      Törlés
  6. Drága Lana!
    Valamilyen szinten én emlékszem, ahogy leírtad abban a történetben és remélem mihamarabb jobban leszel! Elég nagy az átérző képességem ahhoz, hogy tudjam mennyire kegyetlen ez, mellesleg nekem is apróbb rohamaim vannak, amik szerencsére kimerülnek léghiányban és enyhébb remegésben. Mindenesetre mihamarabbi gyógyulást!
    Ennek ellenére a történeteid remekművek, és sokkal jobbak, mint amit én tudnék írni a legjobb pillanataimban! Támogatunk és teljes mértékben megértünk! Nem vagy hálátlan, sokunkat segítettél át mélypontokon a történetekkel, és ezért végtelenül hálásak vagyunk! Csak annyit tudok mondani, hogy ez a blog nagyon nagy hatással volt az életemre! Nem érdekel, mennyi időre van szükséged, én biztosan itt leszek, mikor visszatérsz, ígérem! Nem fogok elhanyagolni, meg ha az életem is múlna rajta! ;)
    Gyógyulj meg minél hamarabb! <3
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, amiért egyre több mindenki szenved ebben a dologban...a szívem szakad meg minden egyes emberért. Az pedig, hogy nagy hatással van az életedre...felfoghatatlan, csak írok, kiadom magamból a feszültséget, nem nagy dolog, viszont örülök, hogy ennek ellenére szereted a blogot. Köszönöm. ♥
      Lana x

      Törlés
  7. Ugyan már, az egészséged a legfontosabb! Minden a te döntésed, mi melletted állunk, bármi is lesz a vége!:) imádom a történeteid, de ha nem vagy jól, nem megy, akkor ne erőltesd, koncentrálj magadra :) tudd, hogy mi szeretünk és támogatunk, valamint várunk rád, amíg vissza nem rázódsz a nyeregbe :) de mindenek előtt vigyázz magadra, mint mondtam, az egészséged a legfontosabb!:) ölel:Hanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hanna :) Igazából csak magamat tudnám ismételni, annyira hálás vagyok az összes szavadért, és a támogatásodért. Köszönöm szépen.
      Lana x

      Törlés
  8. Életem!!
    Te segítettél ki a véget nem érő depresszióból ,az eszméletlen sztoriaiddal .Te csaltál mosolyt az arcomra ,amikor végleg elhagyott a remény!És csak annyit tudok mondani ,hogy KÖSZÖNÖM!!
    Hidd el Kedvesem a felhők mögött mindig ott bújkál a napsugár.Csak idő kell neki ,hogy kisüssön ,de egyszer kifog!Szóval várj türelmesen ,mert a Te betegséged se gyógyíthatatlan...csak vissza kell emlékezned ,hogy mikor kezdődött ez az egész .Fel kell fedned magadba ,hogy mitől kezdődött....a legjobb barátnőmnek is ugyanez volt a baja...eljárt kezelésekre,pszihológushoz de semmit nem segített.És egyszer éjszaka ,egy rohama után elgondolkozott ,hogy mi volt a kezdő probléma és miután órákon át vesződött ,rájött ,hogy alig három évesen egy kocsis baleset...nos ez majdnem két éve volt,azóta nincs semmi baja.
    Szóval ne add fel Lanám!
    Amúgy a sztoriaid még most is eszméletlenek ,ha nem szólsz ,esküszöm nem tűnt volna fel ,hogy van vele egy kis probléma.Vagyis szerinted van,szerintünk egytől egyik PER-FECT.
    Miattad szerettem meg a többi párocskát is ,nem csak a földön ragadva Larryt .
    Basszus itt nyáladzok ,miközben direkt megkérted...mindegy.bocsi.
    Megértem ,hogy szünetelsz.
    De könyörgöm ,ne hagyj itt végleg!!! És a szünetelés közben is gyere azért néha fel egy "hé csajszik még élek ne parázzatok" ki írasra csak oki?! Hogy ne stresszeljünk fölöslegesen.
    STAY STRONG!!!!!
    csókollak
    ~B xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ~B :)
      Itt én vagyok csak az, aki köszönhet bármit is, ugye tudod? Hálás vagyok, amiért olvastál, és még tetszett és, sőt még biztattál is. Nekem ti vagytok a napsugaraim, hiszen tisztában vagyok azzal, hogy mi váltotta ki ezt belőlem, de nem tudok rajta változtatni.
      Nagyon jól esik azt hallani, hogy így sem olyan borzasztóak a sztorik, mert én nagyon észrevettem, hogy csökkent a színvonal...és hát annak csak örülni tudok, hogy nem csak Larry miatt olvasol hiszen szerintem egy Ziall, vagy Narry is ugyanolyan szuper.
      Nem megyek el, magamat ismerve hétvégén már hozok is valamit, ha addig összetudok hozni valami nem olyan borzasztót. Köszönöm a kommentedet, nagyon sokat jelentett, és maradj te is erős!
      ui.: a Ziall sztoridat pedig írom, de azt 100. jubileumi kisregénynek terveztem, és kicsit elszámoltam magam, úgyhogy erre még egy kicsit várnod kell...
      Lana x

      Törlés
  9. Nos Lanám! Akkor jövök én is kommentelni, mert nem bírom ki. Végigolvastam a kommenteket, és ezt mindent látva nem hiszem, hogy sok újat tudnék mondani. Mivel mindig beszélünk, ezért szinte minden nap el tudom neked mondani, hogy mennyire sajnálom ami történik, és azt, hogy reménykedek, hogy minden minél hamarabb rendben lesz, próbálok segíteni, még ha gyérül is.
    Tudod, hogy pontosan átérzem, amit te, csak talán egy kicsit ritkább vannak rohamaim.
    A történeteidről szólva nem bírom ki, hogy ne mondjam el századjára is neked, hogy mennyire tökéletesek, mennyi mindent köszönhetek nekik, s mennyiszer olvasom el még azokat is, minden jó vagy rossz életszakaszomban azokat is, amelyekről te azt hiszed, hogy rémesek. Egyáltalán nem azok!
    Az előttem szóló B-vel is egyet kell értenem. Neked köszönhetem, hogy a Zarry korszakomból kilépve nem ragadtam le a Larrynél, sőt! Egyáltalán még azt is, hogy megismerkedtem Niallel és Liammel is, nem csak az ismeretlenek maradtak a fejemben. Nagyon sokat köszönhetek neked és a blogodnak egyaránt.
    Még mindig itt vagyok, és itt is leszek ameddig szükséges, próbálok segíteni kijutni ebből a káoszból amennyire csak tudok!
    Maradj erős drága, és én is, addig fogok várni, ameddig jobban nem leszel és vissza tudsz térni az íráshoz!
    Puszillak drágám!
    ~Raven Agrippa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey, nagyon is sokat segítesz nekem, többet mint gondolnád! És hát igen, azt hiszem sosem fogom azt mondani, hogy jó lett, de jó tudni, hogy van egy valaki is, aki így gondolja. És minden párosban van valami elbűvölő, remélem tudtam érzékeltetni azokat egy-egy történetemben. És én is ott leszek neked, köszönök mindent
      Lana x

      Törlés