2014. október 5., vasárnap

The picture of us~Lilo

Ciao mindenki :) Ezt a sztorit Zsuzsa Jónás kérte, csak annyit mondott, hogy legyen Lilo, szóval kissé megnehezítette a dolgom, de remélem elnyeri a tetszésedet, é nem fogtam vele mellé :) A Once Upon A Time folytatása jövőhéten lesz, mivel ezen a hétvégén a kért sztorikat próbáltam teljesíteni :) Have a nice day :) D. xx

(saját)

- Eljössz velem vásárolni? - kérdezte nevetve Louis, mire bólintottam. Általában utálok ilyesmiket csinálni, de Niall adta Lounak a bevásárlási listát, ami azt jelenti, hogy lehet, hogy ketten is kevesek leszünk a cucchoz.
- Sziasztok! - kiáltottam el magam, hogy a nagy ház különböző pontjain mindenki meghallja a hangomat, majd Louis után mentem.
Szerencsére a vásárlást gyorsan lezavartuk, és a mi se szakadtunk le a szatyrokkal, de azért kellettem én is oda.
Nagyon szerettem a környéket, ahol laktunk, Párizs egyik legszebb részén volt, itt a minden sarkon egy kitűnő művészbe botlassz. Fél szemmel láttam is, ahogy az utcán legalább két festő munkálkodik, de a figyelmen jelentős részét egy bizonyos barna hajú srác tette ki, aki éppen egy viccet mesélt. Mire visszaértünk a rövid kitérőnkből a fiúk éppen készültek szétszedni a kócerájt, szóval...mi is beszálltunk.


****

4 év...ennyi idő telt ezóta, mióta az első iskolai évünket elkezdtük Párizsban, azóta - fogalmam sincs hogyan - de lediplomáztunk mindannyian. Együttes döntés alapján egy utolsó felejthetetlen nyárra még itt maradtunk, hogy aztán végül elkezdjük a nagybetűs életet, egyedül. Nagyon sokat buliztunk, természetesen nem hagytuk, hogy a búcsú beárnyékolja a nyarat.
Egyik délután Louis és én sétáltunk hazafelé, mondataink fele értelmetlen volt mások számára, hiszen az évek gyakorlata alatt már félmondatokból is megértettük egymást.
Az utcát valószínűleg az én nevetésem töltötte be, de nem tudott érdekelni.
- Liam?! - fogta meg a karom és egy bizonyos pont felé kezdett el mutogatni.  Meglepetten fordultam a kérdéses irányban, amikor észrevettem, azt a dolgot, ami mindkettőnkből meglepettséget csalt elő.
Nem messze egy fa árnyékában egy magányos művész lustán húzogatott pár vonalat, hogy még szebbé tegye az amúgy is tökéletes képet. A festővásznon megjelenített két fiú ragyogott a boldogságtól, nevetve sétáltak egymás mellett. Körülöttük a festő olyan színeket alkalmazott, ami miatt a szexuális feszültség szinte átjárta a képet. A két fiú egyszerűen tökéletesen festett a másik mellett, s tagadhatatlanul látszott a kettőjük között izzó kémia. Az a két fiú.... mi voltunk.
Oldalra akartam pillantani, hogy felmérjem Louis reakcióját, de addigra már csak a távolodó alakját láthattam. Gyorsan utána akartam menni, hogy megmagyarázzak valamit, amiről még csak nem is én tehettem. Szaladtam, így villámgyorsan utolértem, de hiába szólongattam nem állt meg. Ezt megelégedve elé álltam, és egy fának nyomtam.
- Miért menekülsz Tomlinson? Nem történt semmi. - ráztam meg a fejem, holott a bennem tomboló érzéseket, amik nem hagynak nyugodni mást mutattak.
- Nem történt? Tényleg? - hangja a szarkaszitkától csöpögött. - Az a hapsi konkrétan szerelmesként festett le minket, de tényleg ez semmi. - elmosolyodtam a mondaton. Mi van ha a festő tényleg a valóságot alkotta meg? Mi van ha az, amit eddig éreztem mikor mellette voltam nem puszta barátság, hanem annál sokkal több?
A kérdésre a választ csak egyféleképpen tudhattam meg, így a válasz után sóvárogva hajoltam az ajkaira. Először ellenállásba ütköztem, de nem adtam fel, hiszen éreztem valamit...Olyan volt, mint mikor nyáron a fullasztó melegben sokáig nem iszom, s mikor szervezetem végre megkapja a hűs cseppeket megnyugszom. Nos, most is hasonlóan éreztem magam, de ez sokkal jobb volt egy pohár víztől. Végül Louis ellenkezése meglepő fordulattal csapott át dominanciába, egyre kétségbeesettebben kapott a szám után.
Most vettem csak észre, hogy eddig az életem egy hatalmas sivatag volt, amiben a délibábom Louis barátságaként jelent meg, de az nem volt elég. Ott volt előttem, tisztán láttam őt mindig is, azonban mégsem volt az igazi, csupán egy látomás. Most viszont ráleltem az oázisomra, avagy Lou szerelmére, s csak most tudom már, hogy az eddig látott délibáb mennyire össze nem hasonlítható a valódi, csodálatos varázsához.
Louisra mosolyogtam, amely tükrözte a a én boldogságom, majd elnéztem a válla fölött. Olyan 15 méterrel arrébb ülő festőnk tekintete összeolvadt az enyémmel, majd kacéran rám kacsintott. A lába mellett szépen oda volt állítva a régi kép, a maga feszült légkörével, de az többé nem számított. A festő keze egy tiszta fehér lap felé lendült, amin pár percen belül egy pár rajzolódott ki, akik szinte egymásba bújva falták egymást, mint akik megtaláltak valamit...az oázisukat a sivatagban.

10 megjegyzés:

  1. Ú, gyönyörű lett! Nagyon csodálatos, egyszerűen csak húúúúú.:D
    Imádtam. :3

    VálaszTörlés
  2. Azta!:D Nagyon rendkívüli és különleges történet lett. Minden várakozásomat felül teljesítetted! Köszönöm szépen! :D xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, hiszen nem adtál mást, minthogy Lilo legyen, szóval a fantáziámra bíztam. :)) D. xx

      Törlés
    2. De jól megoldottad. :D Nem volt különösebb elképzelésem. csak szerettem volna olvasni egy ilyen párosítást is. :D A fantáziád pedig csodálatos! xxxx

      Törlés
    3. Klassz, örülök, hogy tetszett, és köszönöm :) D. xx

      Törlés
  3. Igaz, én már elmondtam erről a sztoridról a véleményemet, de ideírva hivatalossá is tenném. :) Szóóóval imádtam. Egyszerűen woah!!! Tényleg csak ezt tudom hajtogatni. Nem mellesleg meg szeretném még egyszer jegyezni, hogy az írásmódod ténylegesen egyre jobban fejlődik. Minden újabb és újabb történeted egyre tökéletesebb és tökéletesebb, amiért nagyon irigykedek rád. Valahogy mindig felülmúlod az előző sztoridat, akkor is, mikor azt hinnénk, hogy ennél már bizony nem lehet jobb. De aztán jössz te, a friss történeteddel, és beleröhögsz a képünkbe. Mert igen is tudsz még jobbat nyújtani. Szóval huh. Egyszerűen csak imádom az egészet. Imádom az egész blogodat, imádom az egész írásmódodat, imádom az egész személyiségedet, imádlak téged.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, köszönöm, igazán jól esik minden egyes szavad. Nincs miért irigykedned én irigykedek rád :D Én is nagyon imádlak :) D. xx

      Törlés
  4. Őszintén megmondom, nem igazán olvasok Lilo-t, de ez...! Esküszöm, az egyik kedvencem lett! Mégis hogyan csinálod? Ennyire gyönyörűen használni a szavakat...! Az állam épp a földet súrolja, szóval... Egyet értek Naomi-val! Tökéletesen leírta amit gondolok :D
    Hát csak gratulálni tudok, eszméletlen vagy! :))
    Alig várom a következő történeted.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szeretem a Lilo-t, de nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet :)) Te vagy az eszméletlen D. xx

      Törlés