2014. november 30., vasárnap

No control~Zouis

Sziasztok :) Annyira sajnálom, hogy tegnap nem tudtam történetet hozni, de tényleg nem érzem jól magam, viszont megpróbálom hétköznap bepótolni. Ezt a Zouist egy különleges embernek küldöm, aki tényleg megszenvedett érte, hogy olvashassa. Most lehet, hogy figyelmeztetni kéne titeket a a történetben előforduló droghasználatra, és +18-as jelenetekre, de láttatok ti már mindent. Jó olvasást :) 
x
ui: A kép, mint mindig; saját. 


- Szia, Louis. Örülök, hogy mégis eltudtál jönni. - láttam, ahogy felragyogott az arca látványomra, s reméltem, hogy nem a pia szól belőle, hanem valóban boldog volt a részvételem miatt. - Most már nem lesz olyan uncsi a buli. - kacsintott rám, én pedig erre körülnéztem. Nem éppen egy unalmas bulinak tűnt; a zenét már két sarokra onnan hallotta, a ház zsúfolásig volt dögös lányokkal, és még szexibb fiúkkal. Végül azonban csak az idejövetelem okára szenteltem a figyelmem, aki illegálisan gyönyörű volt.
A reggel látott szürke sapkája még mindig a fején volt, az anyag alól kikandikáló tincsek a homlokára tapadtak a bent lévő pára miatt. Fekete nadrág volt rajta, ami tökéletesen kihangsúlyozta vékony lábait, hasonló árnyalatú pólóján egyszínes kígyó nézett vissza rám. Tökéletes volt. Nem hagyott reakció időt, a kezemnél fogva vezetett egy szobába, amit tulajdonképpen a fehér füst uralt, odabent pedig néhány srác ülte körbe a szoba közepét elfoglaló vízipipát. Zayn is lenyomott közéjük, majd szorosan mellém ült, s magához kaparintva a hosszú cső végét hosszan belélegezte a füstöt. A művelet után felém fordult, csibészes mosolyra húzta a száját, kezeit a vállamra téve húzott elképesztően közel magához, fejét egyre csak közelítette, mígnem már csak egy hajszál választott el minket egymástól, a szívem pedig megugrott arra, hogy mi fog következni. De kellemesen csalódtam. Z egy kis rést hagyott ajkain, kiengedve rajta egy kis füstöt, amit szinte ösztönszerűen szívtam be.
- Te jössz, Lou. - suttogta, s a kezembe nyomta csövet, s most én szívtam egy nagyot belőle. Ahogy egyre jobban kezdtem belejönni a dologba annál erotikusabbá váltunk. Zayn egyik karjával folyamatosan ölelt, ott tartva maga mellett, mintha szökni akarnék, pedig ez a gondolat meg sem fordult a fejemben. Sőt, olyan közel akartam lenni hozzá, amennyire fizikailag az lehetséges. Próbáltam érzékien kiengedni ajkaim közül a fehér füstöt, s úgy tűnt sikerrel jártam, ugyanis éreztem, ahogy teste kissé megremeg mellettem. Félig lehunyt szemhéja alól felnézett rám, a pupillája szinte elnyelte az egész íriszét, egy halvány sötétbarna körvonalat maga után hagyva. Olyan gyönyörű volt, ahogy arcán a szempillái a megvilágítás miatt hosszú csíkot húztak, s beleremegtem minden egyes alkalommal, ahogy megéreztem leheletét az ajkaimon. Elbűvölve figyeltem minden egyes kis rezdülését, a szemhéja remegését, ahogy a szája sarka néha megrándult, ahogy ajkai elnyíltak. Földöntúli látványnak tűnt.
- Akarsz táncolni? - kérdezte halkan, s sokkos állapotomban nem tudtam mást tenni, mint rábólintani bármilyen javaslatára.
Visszatértünk abba a szobába, amin először átvágtunk. A táncparkett tömve volt ittas fiatalokkal, akik izzadtan egymáshoz dörzsölődve, gátlástalanul átengedték magukat a zenére, ami majdnem kilyukasztotta a dobhártyámat a hangerejével. És abban a pillanatban én sem akartam mást, mint egy csomó idegen ember között szemérmetlenül hozzádörgölőzni Zayn-hez, és addig táncolni, amíg el nem fáradok. A gátlásaimat és nézeteimet az ajtó előtt felejtettem már rég, így valóban meg is valósítottam az elképzelést.
A fények halványan vonták csak be a helyet, a szobákból áradó füst még jobban megnehezítette a látásviszonyokat, mindenki körülöttem csak egy fekete alak volt, kivéve Zayn-t, az ő teste tökéletesen kirajzolódott előttem. A táncoló emberek szíve egy ritmusra vert a zenével, azonban én kizártam a tomboló hangokat, az egyetlen amire figyeltem az Zayn teste, s annak ütemére válaszoltam én is.
A csodás alak azonban hirtelen megállt, elengedve a derekamat a zsebében kezdett el turkálni. Várakozóan néztem rá, azt hittem ennyi jutott nekem az angyalból, s tovább repül egy következő áldozathoz, azonban újabb kellemes csalódásban volt részem.
Ujjai között két fehér bogyót szorongatott, amit gyorsan be is kapott, eközben erős karjaival a tarkómnál fogva magához húzott, s végre megcsókolt. Eszem ágában sem volt ellenkezni, hagytam, ahogy nyelvével együtt a kis bogyó is átcsússzon az én számba, s kérdés nélkül nyeltem azt le. Olyan szinten a fiú bűvköre alá kerültem, hogy cseppet sem gondoltam bele tetteim következményébe, a pillanatnyi örömért cserébe simán eladtam volna a lelkem az ördögnek.
Hosszú csókcsatát vívtunk, ajkaink dominanciáért küzdve birkóztak egymással, mígnem feladtam a harcot. Zayn ágyékát az enyémnek nyomva adta tudtomra gondját, s csillogó, kihívó tekintettel nézett egyenesen az én szemembe. Eltűnt a vékony barna ív is az íriszből, az egészet felemésztette fekete pupillája, s a vágy szinte rá volt írva az arcára.
Még erősebben dörzsöltem hozzá magamat.
És ennyi volt, ez a mozdulat betette nála a kulcsot, felém hajolt az alsó ajkamat a foga közé vette, kissé megszívta azt, majd gyorsan kivezetett a táncoló párosok közül, egyesen a lépcső felé. Már a legelső fokon az ajkaimnak esett, fáradhatatlanul ostromolva azokat, én pedig tehetetlenül hagytam. Egyáltalán nem arról volt szó, hogy nem élveztem, viszont míg a vágy Z-t gyorsabbá és érzékibbé tette engem inkább megbénított. Ennek köszönhetően akadtam folyton bele a következő lépcsőfokba.
- Ugorj. - vált el egy pillanatra az ajkaimtól az angyalom, én pedig kérdés nélkül teljesítettem a kérését. Lábaimat a dereka köré fontam, karjaimat a nyakéra kulcsoltam, s onnantól csak egy dolgom volt; csókolni. És abba beleadtam anyait, apait.
Fogalmam sem volt hogyan tud szinte szaladni fel a lépcsőn, engem tartani, s közben igazságtalanul jól csókolni, de ő volt Zayn Malik, fáradalom nélkül megoldotta. Pár másodperc alatt jutottunk fel az emeletre, s egyből az első szobába be is fordultunk. A fiú borzasztó szexin bevágta maga mögött az ajtót, s egyetlen mozdulattal az ágyra dobott. Egyetlen pillanatig a szemembe mélyedt, érzékien elnyújtva a pillanatot, majd hiper gyorsasággal lekapta magáról fekete trikóját. Lassan közeledett felém, én pedig felnyüszítettem a fájdalomtól, amit felsőtestének látványa okozott az ágyékomban. Álomszerű volt, ahogy az ablakon beszökő holdfény természetesen megvilágítja a kidolgozott felső testet, minden egyes izomcsoport megmozdult rajta, ahogy lép, a tetkók pedig csak fokozták az összhatást.
Az ágy szélén ültem megbabonázva, így mikor az ölemben elhelyezkedve döntötte le óvatosan a puha ágyra nem tudtam mást csinálni, mint engedelmeskedni neki. Az agyamat egyfajta köd takarta el, a drog és a vágy, a vihogás és a nyögés dolgozott bennem, de a gyógyszerek okozta örömöt Zayn messze túlszárnyalta.
Rózsaszín nyelvével először a fülembe nyalt, olyan perverz dolgokat suttogva abba, hogy még a lábujjam is belepirult, majd apró puszikkal hintette be az egész testemet, a nyakamtól haladva egészen a ujjaimig, egyetlen porcikámat sem hagyta ki. Beleremegtem minden egyes csókba, érintésbe, simogatásba, úgy éreztem, mintha a hatodik mennyországba kerültem volna.
Teljesen átadtam magam Zaynnek, aki nem habozott, megszabadított a gatyámtól, és alsómtól is. A merevedésem a hasamig csapott, de nem volt időm pironkodni miatta, Zayn egy lassú érzi csókra feljött hozzám. Tartotta a szemkontaktust, miközben nyakamtól lefelé nyelvét végig húzta egészen a V-vonalamig, ahol megállt egy pillanatra, óvatosan megharapva az érzékeny bőrt. Akkor sem engedte el a tekintetemet, mikor rózsaszín nyelvével körülölelte duzzadó péniszemet, elbűvölten figyeltem, ahogy a rózsaszín hús eltűnt ajkai között. Az a pillanat örökre a retinámba égett. Zayn, ahogy huncut csillogással fekete, vágytól eltorzult tekintettel nézett bele az én szemembe, miközben ajkai között félig eltűnt a merevedésem, a többi részt pedig hosszú ujjaival izgatta, fekete haja izzadtan lógott a szemébe, a szürke sapka pedig rendíthetetlenül maradt a fején. Nem bírtam tovább a kínzást, pár perc bólogatás után robbantam, egyenesen a saját mellkasomra. Zayn az ujjára vett egy kicsit a vágyam bizonyítékából, s kacéran lenyalta azt. Isten büszke lehet rám, amiért nem ájultam el.
- Ízleld meg magad, babe. - nevetett fel, s ajkait az enyémekre nyomta, próbáltam nem arra gondolni, hogy mi az a furcsa íz, amit érzek rajta, csak az ajkaira koncentráltam, amelyek csodás összhangban mozogtak az enyémekkel.
És akkor megéreztem azt, ami miatt gerincem olyan ívet produkált egy másodperc alatt, amit a tesitanárom hosszú évek alatt sem tudod kisajtolni belőlem. Ajkaimat hangos nyögések hagyták el, ahogy ujjai elkezdtek ollózni bennem, a vágy felemésztette az egész testem.
- Annyira szeretem, mikor valaki szerény, de az ágyban bevadul. - a nyakamba harapott, és úgy folytatta a kínzást elképesztően ügyes ujjaival. Hirtelen húzta ki belőlem őket, homlokát az enyémnek döntve lihegett egy kicsit. - Felkészültél? - erőtlenül bólintottam, habár az erőm a földszinten maradt, de benne van a kódexben; ha egy angyal meg akar dugni, te szó nélkül hagyod neki.  - Felhúzod nekem? - kacsintott rám Zayn, mire újabb bólintással remegő kezekkel görgettem fel lüktető, vastag szerszámára az óvszert, s becsuktam a szemem, várva a behatolást. - Nyisd ki a szemed, Louis. Vigyázni fogok rád.

S valóban, a kezdeti kéjt átvette valami földöntúli érzékiség, amely lassú, érzelmes lökésekben, élvezetes nyögésekben és egymásért kapkodó ajkakban teljesedett ki. S, ahogy vágyuk összekapcsolódott testükben beteljesült nem is kívántuk a kezdeti durvaságot.
Összebújtak, izzadt testük egymáshoz tapadt, ahogy az álom utol érte őket.
Louis végre boldognak érezte magát egy fiú karjai között, aki úgy szorította magához, mintha az éjszaka sötét karma elragadhatná tőle, de ez nem történt meg, a fiú szívébe lopta magát, s onnan nem volt hajlandó eltakarodni. Soha többet.  

12 megjegyzés:

  1. HÁT IZÉ ÖHM... ÖÖÖÖÖHM... nem is tudom, hogy mit írjak QWQ tényleg megérte ezért felkelnem, már legalább 2 perce végeztem az olvasással de még mindig a szavai járnak a fejemben, az arcomról erőszakkal sem tudom letörölni a vigyort. egy szóval.. úristen. túl tökéletes, túl jó, túl.. minden. egyszerűen imádom, mocskosul jól megoldottad ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit gondolok, hihetetlen, hogy ezt mondod. Sosem fogom feldolgozni, hogy bárkinek is tetszeni fog, amiket irkálok. És én köszönöm az ihletet ♥
      x

      Törlés
  2. Úristen, ez tényleg csodálatos lett!!
    Nem lehet, hogy ennyire jól ísz, és hogy ennyit fejlődtél ilyen kevés idő alatt, fantasztikus vagy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy úgy gondolod fejlődtem; ebből következtetek, hogy itt lehetsz már egy ideje, szóval köszönöm a támogatásod :)
      x

      Törlés
  3. Aaaaaaa *-* Nem találom a szavakat.. Imádom... Aahh.. *-* Hogy a fenébe tudsz ilyen tökéletesen írni?!?!?! Csupán WoW *-* Nem jutok szóhoz... Imádom!! *-*
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem elállítani a lélegzeteket :) Örülök, hogy tetszik, el sem tudod képzelni mennyit jelent ez nekem :)
      x

      Törlés
  4. Wáó! Wáó! és Wáó! :p Oké, ez kibaszott jó lett! Huh, nem jutok szóhoz, eszméletlen lett! :D Végem van, Larrys vagyok, de ez te jó ég!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet :p Én is nagyon Larrys vagyok, de a Ziall és a Zouis is személyes kedvencem :)
      x

      Törlés
  5. Jajj ilyen nincs! 4. lettem! :( Na nem baj,így is eltudtam olvasni ezt a fantasztikus művet. Nagyon várom a kövit! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az első vagy, így megfelel? :) Köszönöm, igazán jólesik.
      x

      Törlés
  6. Ez őrülten jó lett!!!

    Bár én csak Larryben tudok gondolkodni, de örülök, hogy Dreamy megajándékozott a linkkel. Csak gratulálni tudok, nagyon ügyes vagy!!! Izgi, érzéki, és szépen is van megírva nagyon!!!

    <3<3 Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igazán jól esik, hogy ezt gondolod :)
      Lana x

      Törlés