2014. augusztus 23., szombat

Ámor nyila~Larry

Sziasztok :) Rövid lett, de szerettem volna ma is hozni valamit, arra való tekintettel, hogy holnap családi összejövetel lesz, hétfőn és kedden gólyatábor (kívánjatok szerencsét), valamint jövőhéten lesz a szülinapom is...Szóval nem tudom mikor tudok megint részt hozni, igyekszem amennyire tudok. Remélem tetszeni fog, jó olvasást :) Đ. xx




Ismeritek azt az érzést, mikor a világ lefagy, a Föld megáll egy pillanatra, mindenki más jelentéktelen, csak ti ketten vagytok fontosak? Azt az érzést, amikor belenézel a szerelmed szemében, és felfedezed a világot?
Én sem.
De mára már úgy döntöttem nem is keresem. 23 hosszú éve élek, de Ámor nyila még mindig nem talált el. Volt egy idő, mikor eszeveszetten kerestem a nagy Őt, minden egyes sarkon, minden lányban, később fiúban. De reménytelen volt. Szép lassan a családom, és én is beletörődtünk; Louis Tomlinson bizony szingli marad.
Esős idő volt, bár ez nem igazán volt meglepő, hiszen London sosem tarthatott a kiszáradástól. Azon a napon azonban különösen nagy vihar tombolt, így áthívtam Zaynt, hogy ne egyedül szenvedjek. Imádtam vele lenni, vicces volt, jó fej, és minden nyavalygásomat eltűrte.
- Éhes vagyok. - jelentette ki, egy Fifa maratont után. Egyetértettem vele, egész nap nem ettünk semmit, csupán játszottunk, és sört ittunk.
- Nincs itthon semmi. - mondtam, miután kinyitottam a hűtőajtót, ami belülről üresen tekintett vissza rám.
- Akkor menj le, és vegyél valamit. - vont vállat Zayn, és lehuppant a kanapéra.
- Ne már, miért pont én? - keseregtem, hiszen a lustaságom eléggé uralkodó tulajdonságnak számít.
- Mert te vagy a házigazda, mert te hívtál át, mert...- kezdte sorolni a felháborítóan igaz tényeket. Sóhajtva húztam magamra egy vastagabb pulcsit, borzoltam össze a hajam, és húztam fel rá a kapucnit. Pár bankjegyet a zsebembe csúsztattam, majd odaszóltam Zaynnek, hogy mindjárt jövök, nem mintha annyira zavarta volna a tény, hogy egyedül kell nálam lennie.
Szerencsére a vihar akkorra már a nyugati szomszédjainkat boldogította tovább, érzékeny búcsút intve nekünk, hamar viszontlátás ígéretében. Egy kicsit még szitált az eső, csakhogy ne feledkezzünk meg a fantasztikus időjárási tényezőkről, de nem volt vészes. Az utcán azonban a felgyülemlett víz hatalmas tócsákat alkotva kényszerített szlalomos sétára, s az autósok se fogták vissza magukat egy-egy nagyobb pocsolyába nagy sebességgel hajtottak, ezzel teljesen átáztatva a száraz ruháimat. A sarki boltba sikerült olyan vizesen megérkeznem, mintha a vihar közepén indultam volna el otthonról, de nem érdekelt. Csak néhány csipsz kellett, ropi, és vettem egy fagyasztott pizzát is a biztonság kedvéért.
Épp a fagyasztóba nyúltam bele nyakig, hiszen a kedvenc pizzám persze, hogy a sor legalján helyezkedett el, amikor győztesen kikerülve a hideg dobozzal a kezemben nekiütköztem az én kosaramnak, és egy másiknak, ezzel a teljes tartalmukat a padlóra száműzve. Egy fekete szűk farmerba bújtatott láb jelent meg előttem, miközben próbáltam a magam köré rendezett felfordulást feltakarítani. Az illető lehajolt hozzám segíteni. A haja kócosan és borzasztó göndören ugrált az arca körül, miközben valószínűleg a saját kosarába pakolta az élelmiszereket. Ujjain néhány gyűrű csillogott a benti neonfényben, inge ujját feltűrte könyékig, ezzel láttatni engedve a kacskaringózós mintákat a testén. Pajkosan elmosolyodott, mikor észrevette, hogy bámulom, tekintetét összekötötte az enyémmel.
Nem hiszek a szerelem első látásban dologban, de...amikor belenéztem azokba a zöld szemekbe, és tudjátok mi történt? A világ lefagyott, a Föld többé nem forgott, csak mi ketten álltunk ott, a káosz közepén.

8 megjegyzés:

  1. Ú, nagyon aranyos lett! :3

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon aranyos, édes, és még sorolhatnám a szinonimákat. Imádtam, és egyfajta különös érzés fogott el olvasása közben, amit elmagyarázni sajnos nem tudok. De mindenképpen jó fajta volt az az érzés.
    Imádom ahogy írsz, nem tudom ezt elégszer hangsúlyozni.
    Nem is tudok többet már írni, úgy is tudod, mi a véleményem írásmódodról, írásaidról, stb.
    Szurkolok Neked, és nyugi, nem kell izgulni, légy nyitott és kedves, akkor nem lesz semmi baj a gólyatábor alatt! :)
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ez is tetszett, és annak is, hogy ilyen reakciót váltott ki belőled.
      Köszönöm, hogy ettől függetlenül mindig elmondod :) Én pedig neked, hiszen a ha jól tudom te is most kezded a gimit :)) Đ. xx

      Törlés
  3. *---* De aranyos.
    Sok sikert! Neked legalább lesz gólyatábor.
    Engem is megdobhatna Ámor. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked nem lesz/lett? :o Majd szólok neki :D köszi :) Đ. xx

      Törlés
  4. Aww, ez annyira cuki lett! :3 Az ilyen történetek után, mindig úgy érzem, hogy én ks szerelmes akarok lenni! :)
    Ne aggódj, biztos jó lesz a gólyatábor! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod, és köszi a biztatást :) Đ. xx

      Törlés