2014. augusztus 3., vasárnap

Award 5.

Nagyon hálás vagyok ±.he's a killer.± -nek, bearanyoztad a napomat :) Đ. xx



Szabályok: 
1. Rakd ki kitől van a díj.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld tovább 10 embernek.
6. Iratkozz fel a küldő blogjára.

10 dolog rólam:
1. Nem rég vágattam le a hajam.
2. Ma strandon voltunk.
3. Most fekete színű a körömlakkom.
4. Elég szerencsétlen vagyok.
5. Az utcán köszönnek nekem a balesetin lévő orvosok.
6. Az egyik bokámban nincs szalag, a másik eltört már, utána repedt, most pedig a sarkamon lévő kis bigyuszt törtem le, a térdemet hátratörtem ezért műteni kellene, levált róla a porc, a kulcsomat is eltörtem, összesen 4 ujjam volt már sínben, nem beszélve a csukló repedésemről, és a bordám is volt már elrepedve.
7. Imádom a Vámpírnaplókat és a TeenWolfot.
8. Holnap lesz a névnapom :3
9. És pár hét múlva a szülinapom.
10. 15 éves leszek.

Válaszaim:
1. Ismered a The Walking Dead- et? És ha igen, mit gondolsz róla?
 Ismerem, egy jelenetet láttam belőle, de nem igazán vagyok oda az ilyen típusú dolgokért.
2. Mit ad neked az írás? Avagy miért írsz?
Mert szeretek én irányítani, és az én világomban az van, amit én mondok. Mert addig sem kell a valóságban lennem. Mert szeretem, ahogy az egyszerű szavaimból egy egész történet kerekedik ki...
3. Körülbelül általánosságban mennyi ideig tart megírnod egy-egy fejezetet/ one shot- ot / novellát?
Az ihlettől függ, annak hiányában órákig függök a sorokon, de ha épp van egy jó ötletem egy óra és kész, vagy inkább másfél.
4. Láttad az Imák Bobbyért című filmet?
Nem is hallottam róla, de most kedvem támadt utána nézni...
5. Ha igen mi a véleményed róla?
Nem láttam...
6. Kedvenc együttes/ énekes?
One direction. Egyértelműen, de imádom az 5SOS-t és a Little Mixet is nagyon :)
7. Ha lenne egy kívánságod - de nem kívánhatnál több kívánságot, és varázserőt sem magadnak -, mi lenne az?
Hát ha kimondanám nem válna valóra, szóval ez marad az én titkom :)
8. Milyen témájú történeteket szeretsz olvasni?
Bármilyet, nem válogatok, ha jól van megírva bármi jöhet.
9. Mi vezetett rá az írásra?
Olyan 9 lehettem, amikor olvastam egy könyvet ( persze nem egy nagy regényt) és nem olyan volt a vége, amilyet én képzeltem el, így elhatároztam, hogy én magam fogok írni történetet, hiszen úgy minden úgy alakul, ahogy én akarom. Ez csak 2 oldalas kis aranyos történet lett, és ezután egyre többet foglalkoztatott, végül el kezdtem elküldeni ezt egy barátnőmnek, akinek tetszett, elkezdtem az első blogom, azóta már a 6. - nál tartok :)
10. Szerinted valaha elfogják fogadni az emberek, hogy a szerelem az szerelem nemtől függetlenül?
Nem. Mindig lesznek homofóbok, és ez ellen nem tehetünk semmit. Én személy szerint nagyon támogatom az azonos neműek kapcsolatát, de biztos vagyok benne, hogy azt, hogy ezt az emberek el is fogadják nem igazán fog bekövetkezni ebben az évezredben.
11. Mit érzel, amikor írsz?
Attól függ, milyen hangulatban írok. Általában jó hangulatomban írok szomorút, és rosszban jó történeteket, így beleélem magam. Milyen lenne ha...

Küldöm:
Naomi Greg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése