2014. augusztus 22., péntek

Csillagainkban a hiba~Narry

Sziasztok :) Azért hozok olyan sűrűn részt, amennyire tudok, mert nemsokára kezdődik a suli, és mivel én most kezdem a gimit, nem tudom mennyi időm lesz blogolni. Remélem nem bánjátok. Jó olvasást :) Đ. xx
ui.: Loraa*-* követelte, hogy említsem meg, mivel az ötlet alapját is ő adta, és a képet is ő mutatta. Oh?
ui.ui.: Mint látjátok, raktam ki Chatet, és elérhetőséget :)



Felhúzott szemöldökkel meredtem a kék szempárba.
- Meg fogod bánni. - jelentettem ki, de ő megrázta a fejét.
- Mindenki erről beszél, muszáj látnom. Kérlek nézd meg velem. - Nem tudtam mit csinálni, az ír manótól alapból kenyérre lehet kenni, nem még ha boci szemekkel néz, és közben ágyékát akaratosan az enyémnek dörzsöli.
- De én figyelmeztettelek! - ráztam meg felé a mutató ujjam fenyegetően. Elindultam, hogy betegyem a a szóban forgó filmet.
Kényelmesen helyezkedtünk el egymásba gabalyodva a TV előtt, egy tál pattogatott kukoricával. A film elindult, a főhősnő szemét mutatták, s elkezdett beszélni valamiről, ám fogalmam sem volt miről, hiszen lekötött az ölemben fekvő szőkeség. Fejét a képernyő felé fordította, de mégiscsak ott nyugtatta a fejét a combomon. Érdeklődve nézte az éppen zajló jelenetet, de engem sokkal jobban lekötött az ő személye. Már előre tudtam, hogy nemsokára elkezdenek hullani a könnyei, hiszen túl érzékeny volt "A csillagainkban a hiba" című filmhez. Még azt is megkönnyezi, ha egy olyan olyan kóbor kutyát látunk, aminek ki van a bordája, nem még ezt a nem éppen a boldog sztorit. De itt voltam én, hogy megvédjem, s megvigasztaljam.
Végül igazam lett. Éreztem, ahogy könnyei áztatják fekete szűk nadrágom, ahogy a film a végéhez közeledett. Az utolsó jelentet már szorosan a mellkasomba fúródó fejjel hallgatta.
- Ez olyan szomorú. - szipogott, s úgy szorított, mintha én haltam volna meg.
- Mondtam, hogy ne nézzük meg. - vontam vállat, s kicsit elhúzódtam, hogy összekapcsoljam a tekintetünket.
- De attól örülök, hogy megnéztük. - mondta, s egy apró puszit nyomott az ajkaimra, ám azok többre vágytak.
- Miért? - orrommal óvatosan megböktem az övét, válaszra ösztönözve őt ezzel.
- Mert rájöttem, hogy jobban szeretlek annál, mint, ami legális lenne. Ez már szörnyű függőség, rosszabb vagy nekem, mint a drog vagy az alkohol. - jelentette ki bátran, a szemérmességen hamar túltettük magunkat. - Tudod mit érzek, mikor nem vagyunk együtt? - kérdezte, ám nem várta meg, hogy válaszoljak, folytatta. - Folyton csak rád gondolok, hogy ne legyen semmi bajod, azon töröm a fejem, hogy hol vagy, s mikor élvezhetem újra azokat a kibaszottul csábító ajkaidat. - Bizonyítás képpen beleharapott az említett testrészembe, s megmosolyogtam a káromkodását. Szinte sosem szokott így beszélni, de úgy tűnik a vágyára már nincsenek szép szavak. Pontosan ugyanígy éreztem én is. - És mikor újra látlak, még ha csak a konyhába mentél is ki 2 percre, a szívem hevesebben elkezd dobogni, a légzésem eláll, és nem érzékelek semmit a külvilágból, csak téged. Minden gondolatomban, minden pumpálásban, amit a szívem végez, minden lélegzetvételemben te vagy. Hogy csinálod? - Szerelmesen hallgattam, ahogy leírta a benne játszódó folyamatot. Mintha csak én mondtam volna.
- És te hogy csinálod azt, hogy mindenről te jutsz eszembe? Ha meglátok egy szőke hajú embert, akkor egyből téged kereslek benne. Ha meghallom az "Ír" szót te jutsz eszembe. Ha valakinek kék szeme van, eszembe jut, hogy sosem lehet olyan szép, mint a tiéd. Ha együtt vagyunk más nem létezik, csak mi. Szeretlek. - vad csókcsatába kezdtünk, miközben ledöntöttem a kanapéra, fölé mászva. Sosem voltam az a romantikus típus, de Niall azzá tett, tudtam, hogy mennyire szereti ha kimondom, amit érzek, így sosem titkoltam el, hogy például mennyire kiemeli egy-egy szűk nadrág a fenekét.
Ujjaim egyre feljebb táncoltak a póló alatt, másik kezemmel az övet csatoltam ki...
- Úristen srácok, kell rátok egy 18-as karika. - hallottunk meg egy felháborodott hangot az ajtó felől, s mikor nagy nehezen levettem a szeme a szösziről Zaynt láttam, szeme elé tett kézzel, nyavajogva.
- Nyugi Zayn. Csak csókolóztunk. - jelentettem ki durcásan, majd felültem eredeti testhelyzetbe, Niall pedig a vállamnak dőlt.
- Még. Nem jut eszetekbe, hogy nemsokára indulni kell a koncertre? Nem fér bele egy laza kufirc. Készüljetek! - ledobta magát mellénk, unottan kapcsolgatva a csatornák között.
Egy nagy sóhaj kíséretében vonultunk el átöltözni, s nemsokára már indulhattunk is a helyszínre.
Hogy mi történik egy show előtt? Sosem figyeltem igazán, a hátul történő dolgokra, minden olyan gyorsan történik. Csak azt láttam, hogy Niall az egyik eldugott részből meredt rám, könnytől csillogó szemekkel.
- Mi történt? - mentem oda hozzá gyorsan, ijedten meredve az óceánkék szemekbe.
- Harry, nem bírom tovább. - fordult felém kétségbe esetten, láttam a szemében megcsillanni a félelmet.
- Ne add fel. Nemsokára együtt lehetünk. - Egy óvatos puszit nyomtam a feje búbjára, holott legszívesebben a falnak szorítva csókoltam volna ájulásig. De nem lehetett, még nem. - Tudod mit? - ujjaimmal felemeltem az állát, s kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen, tudtam, hogy ha azt elérem a tekintetem elvarázsolja. - A "bro" legyen a mi örökkénk. Mit szólsz hozzá? - felé nyújtottam a kezem, hogy leöklözzünk, amit nevetve fogadott el.
Miután megdörzsölte a szemét, hogy eltüntesse a a sírás nyomait a fiúkhoz mentünk. Elkezdtünk hülyülni, egészen a műsör kezdetéig, amikor bevonultunk a színpadra. A hangulat a tetőfokára hágott, mikor láttam, hogy egyre többet pislog felém a szőkeség. A két dal közötti szünetben én kezdtem el beszélni. Ezredszerre is elmondtam, hogy mennyire imádok mindenkit, s hogy mennyire hálásak vagyunk, majd mintegy baráti gesztusként átfogtam Niall vállát, aki fülig érő mosollyal viszonozta a gesztust.
- Mi 50 év múlva is itt leszünk, ha szeretnétek. Igaz, bro? - néztem a szöszire, miközben a jelenlévő lányok éppen azt próbálgatták, hogy ki tud nagyobb hangerővel sikítani.
- Igaz, bro. - Egymás szemébe meredtünk, körülöttünk mindenki őrjöngött. Az egymás felé küldött mosolyban titok bujkált. Épp most mondtuk el egymásnak az örökre szóló szerelmi fogadalmunkat, de senki sem tudta. Ez a mi titkunk maradt. Örökre.‏

8 megjegyzés:

  1. Jaj, istenem!
    Ha tudnád, ez mennyire meghatott... Nagyon édes és romantikus lett. Ráadásul imádom a Csillagainkban a hiba c. filmet, illetve könyvet; úgyhogy meg is örültem, már csak a címétől is. Bár, bevallom, megint csak tanácstalanná tettél a címmel... De valami ilyesmire tippeltem, hogy meg fogják nézni, mint filmet, vagy hasonló... És bumm, beletrafáltam.
    Nagyon tetszett, és én igazán nem bánom, hogy ilyen sűrűn hozol, főleg mostanában. Én is most fogom kezdeni a középiskolát, szóval minél jobban szeretném én is kihasználni ezt a kis időt, mert ki tudja mi fog várni ott...
    Várom a kövit!
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem, hogy a történeteim ilyen hatással van rád, boldoggá tesz :) Én is nagyon szeretem a filmet, igazán soké érték van benne. Bocsánat, hogy a címek ennyire tanácstalanná tesznek, de nem szeretem mikor már a címben benne van minden, ami a sztoriban van, így legtöbbször kiveszek egy szót belőle, bár sosem voltam jó a címadásban.
      Sok sikert kívánok a középsulihoz, szerintem el kell az még...:) Đ. xx

      Törlés
  2. Húha, hát én a cím alapján nagyon megijedtem, de aztán megnyugtattam magam, és szerencsére nem is történt baj!
    Imádom.
    olyan szinten aranyos lett, ráadásul az írásod az valami hihetetlen jó, szóval... szerintem inkább mindenki örömtáncot lejt, hogy ennyiszer jelentkezel :D
    alig várom a következőt :))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy megijedtek, de nem szeretek szomorút írni :D Köszönöm, és remélem így van :)) Đ. xx

      Törlés
  3. Oh.
    Aranyos történet volt, nagyon tetszett :) A kép is jó, meg az ötlet is ;) :D
    Siess a következőkkel, izgatottan várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vajn miért is olyan jó a kép meg az ötlet :D ;) Köszii :) Đ. xx

      Törlés
  4. Én imádom a Csillagainkban a hiba filmet is meg könyvet is, (bár az utóbbit jobban) és pont úgy, mint az előttem szólók, valami szomorú végűre gondoltam, de aztán amikor elkezdtem olvasni, akkor megkönnyebültem.
    Nagyon édes lett, csodálatosan írsz, és már most várom a kövit! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretek szomorút írni, szóval nem akartam azt, inkább egy cukiságot. Köszi: )) D. xx

      Törlés