2014. augusztus 14., csütörtök

Játék~Ziam

Sziasztok :) Ma Loraa*-*-nak hoztam egy történetet, aki egyszerűen megveszik Ziamért, és Narryért. Remélem tetszeni fog, jó olvasást :) Đ. xx

(saját)

- Jöttök velünk a Nandosba? - nézett Zaynre és rám Niall. Mindent tudóan összemosolyogtam a fekete hajúval, és nemlegesen megráztuk a fejünket.
- Rendben, mi mentünk. - jelentette ki Harry, kezét átvetette a szőkeség vállán, hogy egy puszit nyomjon ajkaira. Niall pirulva fogadta a gesztust.
- Olyan aranyosak. - sóhajtottam, miután bezárult mögöttük az ajtó.
- De mi aranyosabbak vagyunk. - áthatóan nézett a szemembe, majd az ajkaimra hajolt egy csókra. Imádtam Zaynnel csókolózni, hiszen ajkunk vonala olyan tökéletesen passzolt egymáshoz, akárcsak egy puzzle darabkái.
- És most gyere. - maga után húzott a nappaliba, amit egy nagy plazma tv uralt. Megnyomott egy gombot, mire a készülék életre kelt. Megbűvölve figyeltem, ahogy gyakorlottan nyomogatja a gombokat, és helyezi be a CD-t. A játék konzolokat csatlakoztatta a géphez, s az egyiket a kezembe nyomta.
- Figyelj. - mondta, s elkezdett magyarázni a dolgok miértjéről, azonban engem sokkal inkább lekötött az, ahogy beszélt, nem a tartalom. - Érted? - kérdezte végül. Tekintetünk találkozott, miközben megingattam a fejem. - Liam, ha folyton engem bámulsz, ahelyett, hogy rám figyelnél, sosem fogod megtanulni ezt az egészet. - jelentette ki felháborodva, de tudtam, hogy hízeleg neki a szituáció.
- Te tudnál figyelni, ha valaki ezekkel az ajkakkal az arcodtól pár centire magyaráz, miközben más, hasznosabb dolgot csinálhatna vele? - mutató ujjamat végig simítottam az említett testrészen. Az érintésemre kapkodóvá vált érintése, ami mosolyt csalt az arcomra. - Az is kikészítő, hogy ezekkel az ujjakkal nem a hajamba markolsz, hanem mutogatsz a konzolra. - összekulcsoltam kezünket miközben beszéltem. - Bát az ujjaid a hajamon kívül máshova is markolhatnának...- kihívóan húztam fel a szemöldököm. Egyik pillanatban még egymással szemben ültünk, a másikban már alatta feküdtem, a fejem mellett támaszkodott karjaival, még a lábait a derekam köré kulcsolta. A játék konzolok összegabalyodva hevertek a földön.
- Nagyon nehezen, de tudtam magam türtőztetni. Eddig. - az alsójában keletkezett dudor nagyságát megtapasztalhattam, mikor csípőjét erősen az enyémnek nyomta.
- Zayn. - suttogtam, s éreztem, hogy kicsi Liam is éledezni kezd.
- Tudom. Gyorsan megtanítom azt a szarságot, aztán folytatjuk, mielőtt a turbékoló pár hazaér. - szavaival ellentétben azonban, még hosszú percekig nem mozdult meg, csak bámulta a számat, és a szememet. Nagy nehezen végül feltápászkodott rólam.
Lassan, de biztosan jöttem bele a játékba, ami abból állt, hogy egy csomó gonosz autó körbe-körbe ment folyton. Sosem szerettem ezeket a játékokat, de mivel egyre többet csesztetnek ezzel a többiek, úgy döntöttem elsajátítom az alapokat.
- Nézd csak Zayn, utolsó előtti lettem. - úgy ujjongtam ennek az eredménynek, mint még soha.
- Nagyon ügyes vagy. - egy puszit nyomott a homlokomra. Imádtam, mikor ezt csinálta.
Egy csomó idő telt el, mire annyira belejöttem, a játékba, hogy az egyetlen, aki legyőzött az Zayn volt. Az utolsó körben viszont csoda történt. Én nyertem.
- Győztem. - ugrottam Zayn ölébe. Tudtam, hogy csak hagyott nyerni. Mindent megtenne azért, hogy boldognak lásson.
- Igen, babe. Fantasztikus vagy. - előrehajolt, hogy most az orromat ajándékozza meg egy puszival. - De elég kényes területen mozgolódsz. - utalt a fenekemre, ami valóban a középső területen helyezkedett el. Pimaszul felvontam a fél szemöldököm, majd elkezdtem mozgatni a csípőmet, halk nyögést kiváltva ezzel szerelmemből.
- Oké, itt van vége a játéknak. - az ölébe kapott, hogy átcipeljen a hálóba.
- Azt hiszem ez fölösleges. - bújtatott ki a pólómból, közben mohón falta ajkaimat.
- Ahogy ez is. - viszonoztam a gesztust. Vad csókcsatánk közben csupasz felsőtestünk összetapadt. A ruhák egyre csak fogytak, végül egy szál bokszerban feküdtem alatta. Barna szemét végigvezette testemen, és az azt tarkító tetoválásokon, majd egy határozott mozdulattal a lényegre markolt.
- Megjöttünk! - hallottuk meg egyszerre Harry és Niall hangját, kulcszörgés kíséretében. Eléggé egymásra hangolódtak az utolsó napokban.
- Megyek és legyőzöm őket abban a hülye játékban. - löktem le magamról az izmos testet. Zayn megsértődve csóválta a fejét, és úgy nézett utánam. Tudtam, hogy nem haragszik rám egy nyomós indok miatt. Úgy szeret, ahogy vagyok, minden hülyeségemmel együtt.

6 megjegyzés:

  1. Wow, köszönöm szépen! Hihetetlen, hogy ezt úgy írtad meg, hogy nem kértem, hanem pusztán csak azért, mert szeretem ezeket a párosokat (vagyis imádom, na) Igazán hálás vagyok, tetszett nagyon ez a kis sztori!
    Az, hogy egy angol szócskát eletettél, haladás! Büszke vagyok ;) :3
    Na és az a kép....interesting :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha :D Nincs mit, szívesen tettem . Örülök, hogy tetszett, és hogy észrevetted :D Csak neked szerkesztve :3 <3 Đ. xx

      Törlés
  2. Ah, nagyon nagyon tetszett ez a sztori, tök aranyos volt.:3

    VálaszTörlés
  3. Aw, ez nagyon édes lett! :)) alig várom a további történeteid!
    xx

    VálaszTörlés