2014. augusztus 2., szombat

Első randi~Larry

Sziasztok :) Megint Larry, de szeretek Larryt írni. Remélem tetszik, szép hétvégét, és jó olvasást :) Đ. xx


- Gyönyörű vagy. -álltam meg Lottie mögött, így a tükörben találkozott a tekintetünk.
- Köszönöm.- felém fordult, de zavarában a szoknyája szélét piszkálta.
- Izgulsz igaz? - mosolyodtam el rajta, hiszen a válasz egyértelmű volt.
- Louis, most készülök életem első randijára, nem egyáltalán nem vagyok ideges. - a szarkazmus csak úgy áradt a hangjából, miközben megbökte a vállamat.
- Kell valami tanácsa a bölcs bátyádtól? - büszkén húztam ki magam, felkészülve, hogy elvégezzem a testvéri kötelességeimet, azonban húgom röhögve kapta magához a táskáját.
- Majd szólok anyuéknak, hogy fogadjanak örökbe egyet, addig is felhívom a barátnőimet. - csúnyán néztem rá, bűn tudatot keltve benne.- Louis, komolyan. Jól leszek, de kösz. - aprót bólintottam a javított válaszon, majd közelebb léptem hozzá, hogy homlokon pusziljam. Elmosolyodott a cselekedetem, aztán intett, végül csak sóhajtva néztem a hófehér ruhás alakját, ami leszáguld a lépcsőn. Utána mentem, így még elcsíphettem, ahogy anyu arcára nyom egy cuppanós puszit. El sem hittem, hogy ez az én kis húgom. A bejárati ajtó kizárta az izgatottságtól vibráló fiatal lányt.
- Anyu én is elmentem, találkozom a barátaimmal. - szóltam oda a még mindig Lottie után bámuló anyukámnak, közben felhúztam a cipőmet, és magamra kaptam a szürke pulcsimat.
- Te is eljárhatnál randizni. - megingattam a fejem...ha ő azt tudná...
- Nyugi anyu, majd jövök. - a további kérdésektől mentve magamat kislisszoltam az ajtón.
A hűvös levegő csípte az arcom, ahogy a szürkület burkolta utcán zsebre tett kézzel ballagtam. Hiába voltam tisztába azzal, hogy ez egy biztonságos környék, mégis megrezzentem az apró reccsenésre, és ijedten kaptam a fejem a zaj irányába. A fülem mögötti érzékeny részen éreztem a mögöttem álló meleg leheletét.
- Mostantól az enyém vagy, bébi. .- száját a nyakamra tapasztotta és szívni kezdte. Nem ijedtem meg, a rekedtes hang megdobogtatta a szívemet, s ajkaimat egy hatalmas szerelemes mosolyra húztam.
- Hű rabszolgád leszek. - suttogtam, fehéren gomolyogva szállt fel előttem meleg leheletem. Megfordultam az ölelő karok fogságában.
- Tudom is mi lesz az első dolgod. - ajkaink összeértek, így a számban érezhettem a szavait. Egyik ujját végig futtatta a gerincem vonalán a pólóm alá benyúlva. Normális helyzetben összerezzentem volna csupasz bőröm, és a hideg levegő találkozására, de most égtem a szorosan hozzám tapadó testtől.
- Harry,menjünk fel hozzád. - izgatottan bólintott egyet, akkora hévvel, hogy göndör fürtjei táncoltak imádni való arca körül. Kezeinket összekulcsolva húzott maga után a nem sokkal arrébb lévő lakása felé. A vágy tüzelt soknak éreztem, ruháimat, de még többnek a Harryn lévő textileket. Mikor végre a nagy fehér házhoz értünk remegve vette elő kulcsait, alig tudta azokat a zárba illeszteni, de miután sikerrel járt hihetetlenül gyorsan találtam magam a bezárt bejárati ajtónak szorítva magam. Smaragd szemeiben ugyanazt a szenvedélyt láttam, mint amit én éreztem.
Kezeimet izmos mellkasára helyeztem, aprót taszítottam rajta. így elég távol állt  ahhoz, hogy pólómat a folyosó másik végére száműzzem. Élveztem, ahogy szemeivel szinte felfal, és ahogy nem tudja tovább türtőztetni magát az ajkaimra tapad. Az ő ruhadarabjai is elég gyorsan fogytak, a bejárati ajtó és a hálószoba között hagyva árulkodó jeleket. Ahol meztelen testünk összeért szikra pattant, s kedvem lett volna futni egy kört a hideg levegőn, hogy ne fenyegessen a meggyulladás veszélye, mégsem tettem volna a világ összes kincséért sem.
- Lottie ma ment az első randijára. - mondtam elfűtött hangon.
- Kivel? - ajkaimba harapott, miközben a húgom szerelmi életét tárgyaltuk.
- Nem...jut ezsembe... a neve...- azt hiszem itt ért véget az élmény beszámoló, azon a ponton már a nevemben sem voltam biztos.
- Nem fontos Boo. - nyelvével egyre merészkedett azonban a göndör tincsibe kapaszkodva felhúztam őt magamhoz, mielőtt ügyes ujjaival az utolsó ruhadarabomtól is megszabadított volna.
- Hiába élvezem annyira, hogy van egy titkos pasim el kell mondanom anyunak. - néztem bele az élénk zöld szempárba. Megértően bólintott, így végre bűntudat nélkül adhattam át magam a világ legdögösebb pasijának, aki valami csoda folytán az enyém.

10 megjegyzés:

  1. Egy túlfűtött rész :3 Szeretem az ilyeneket :D És én örülök a legjobban ha Larrys :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, és annak ellenére, hogy ilyen perverz - amit természetesen imádok :D - valahogy aranyosnak is találom, szóval imádtam. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát reméltem, hogy senkinek nem gond ha perverz :D örülök neki :) D. xx

      Törlés
  3. Imádtam!!!
    Az ilyen túlfűtött hangulatú kis történetek nagyon tetszenek, úgyhogy külön örülök, hogy ilyet hoztál. :)
    Siess a kóvivel!
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kell néha ez is :) klassz, hogy elnyerte a tetszesedet, és örülök, hogy itt vagy :) (tudod hogy tiéd a 200. komment a blogon? Wow) D. xx

      Törlés
  4. Szia! :) Van nálam számodra valami: http://narryfics-hungarian.blogspot.hu/2014/08/1-es-2-dij-nagyon-szepen-koszonom.html

    VálaszTörlés
  5. miééért, nem írtad végig? :D Olyan boldoggá tett volna. :DDD
    Egyébként irtó jó lett, imásom! Senkit nem zavar, hogy ez "megint" Larry-s, szeretjük a Larry-s sztorikat. Legalábbis én biztosan. :DDDD
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam megrontani a népet :D Köszönöm, örülök neki :) Đ. xx

      Törlés