2014. augusztus 19., kedd

Reklám...

Sziasztoook :) Most nem résszel érkeztem, hanem szeretnék reklámozni pár blogot, ami annak ellenére, hogy nagy klasszak, nem sokan olvassák. ABC sorrendben van szóval nem tetszés szerinti sorrend, mivel mindegyiket imádom:) ) Válogassatok :) Đ. xx
ui.: Egyikőjük sem kért meg erre, csupán tudom, hogy pár +olvasó mindig jól jön :)


Between Your Dreams
Frivolos Earnestness (éppen egy novellaíró versenyt hirdet, bátran lehet jelentkezni :) )
Larry Stylinson - One shots
Madrian Stories (nem 1Ds, de kicseszettül jó, ajánlom mindenkinek :))
Switching Styles
Twins
Unbreakable - Bromance
You and I (Larry)
Wonderland

8 megjegyzés:

  1. Ez igazán kedves Tőled, köszönöm Lana! :)
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiség, remélem még többen találnak hozzád/hozzátok :) Đ. xx

      Törlés
  2. Hűha, hát nagyon szépen köszönöm :)) nem tudom, hogyan háláljam meg, köszönöm szépen!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint írtam nem nagy dolog :) remélem rádtalálnak többen, hiszen nagyon tehetséges vagy :) D. xx

      Törlés
  3. Ó jézus máriám, de meglepődtem, hogy az én blogomat is ott láttam. Jézusom. Imádlak! Nagyon szépen köszönöm Lana!
    <3
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs min meglepődni, nagyon szeretem a blogodat :) <3 Đ. xx

      Törlés
  4. Szia! Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy engem is ki tettél. Hogy őszinte legyek, nagyon meglepődtem amikor megláttam. Nem számítottam erre. Így egy csodás reggelt és napot okoztál nekem. :D Nagyon kedves vagy. Köszönöm! Ismeretlenül is imádlak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Csak az számít, hogy örömet okoztam ezzel :) Nincs min meglepődni, a te blogod is csodálatos, megérdemli a figyelmet :) Đ. xx

      Törlés